addblue 當前離線
中級會員
原帖由 正宗球迷 於 2009-4-24 01:39 發表 呢家M8是否仲未能成功播到youtube??? 如果播到flv,都未必等同播到youtube?
TOP
cblk18f 當前離線
初級會員
wyman0210 當前離線
原帖由 miracle23 於 2009-4-24 13:08 發表 但最可笑既竟然係魁族果邊既工程師係forum度覆話固件與音質無關.....
terryhui 當前離線
進階會員
原帖由 cblk18f 於 2009-4-24 17:10 發表 聽歌方面 可唔可以0係電腦整PLAYLIST 然後同M8同步呢?
EJ-20 當前離線
YIPHOWA 當前離線
al21 當前離線
I'll rock you!!
原帖由 EJ-20 於 2009-4-24 23:01 發表 都吾知而家d細路乜野心態,你地話韓國人用sumsung,LG佢地會吾會覺得羞家,日本人楂toyota,honda佢地會吾會覺得自己好羞家?但大陸生產了一部見得下人既smartphone(我自己覺得),身為中國人既某君你就覺得用自己國家生產既電話係白痴!吾通要成世拿錢包裡的錢給外國人賺你先開心?
xfilemanhk 當前離線
特級會員
原帖由 YIPHOWA 於 2009-4-25 00:21 發表 我隻8仔唔知點解login唔到msn 唔知係唔係同d程式撞左 重有d歌亂哂馬... 有冇c兄幫到手
正宗球迷 當前離線
jzu 當前離線