原帖由 正宗球迷 於 2009-4-24 01:39 發表
呢家M8是否仲未能成功播到youtube???
如果播到flv,都未必等同播到youtube?

因為大陸宜家封左youtube
所以軟件制作者未整到

TOP

聽歌方面 可唔可以0係電腦整PLAYLIST
然後同M8同步呢?

TOP

原帖由 miracle23 於 2009-4-24 13:08 發表

但最可笑既竟然係魁族果邊既工程師係forum度覆話固件與音質無關.....


你誤會左
佢係講果個版本同先前版本既固件音質一樣
↑↑
佢咁講係因為d人刷完固件亂吹 , 佢解釋返果個固件冇改音質

刷905測試版本固件就會知道音質大改變
但唔知好定唔好   因為我唔係高手 , 試唔出
但我覺得904音質好過905測試固件

[ 本帖最後由 wyman0210 於 2009-4-24 20:10 編輯 ]

TOP

原帖由 cblk18f 於 2009-4-24 17:10 發表
聽歌方面 可唔可以0係電腦整PLAYLIST
然後同M8同步呢?


可以同Window Media Player個Library同步

TOP

都吾知而家d細路乜野心態,你地話韓國人用sumsung,LG佢地會吾會覺得羞家,日本人楂toyota,honda佢地會吾會覺得自己好羞家?但大陸生產了一部見得下人既smartphone(我自己覺得),身為中國人既某君你就覺得用自己國家生產既電話係白痴!吾通要成世拿錢包裡的錢給外國人賺你先開心?

TOP

我隻8仔唔知點解login唔到msn
唔知係唔係同d程式撞左
重有d歌亂哂馬...
有冇c兄幫到手

[ 本帖最後由 YIPHOWA 於 2009-4-25 00:21 編輯 ]

TOP

原帖由 EJ-20 於 2009-4-24 23:01 發表
都吾知而家d細路乜野心態,你地話韓國人用sumsung,LG佢地會吾會覺得羞家,日本人楂toyota,honda佢地會吾會覺得自己好羞家?但大陸生產了一部見得下人既smartphone(我自己覺得),身為中國人既某君你就覺得用自己國家生產既電話係白痴!吾通要成世拿錢包裡的錢給外國人賺你先開心?


呢啲咪就係奴才囉!

TOP

原帖由 YIPHOWA 於 2009-4-25 00:21 發表
我隻8仔唔知點解login唔到msn
唔知係唔係同d程式撞左
重有d歌亂哂馬...
有冇c兄幫到手


歌亂碼 可set Tag ID3 為UTF-8

TOP

回覆 97# 的帖子

奴才龍的同伙??要管的

TOP

原帖由 YIPHOWA 於 2009-4-25 00:21 發表
我隻8仔唔知點解login唔到msn
唔知係唔係同d程式撞左
重有d歌亂哂馬...
有冇c兄幫到手


msn問題(msn.com唔得, hotmail.com得)已經係905 firmware中解決(聽聞咋)
d歌亂碼你可以搵d edit mp3 ID3 tag既 software, save as utf-8就ok (可以試下 mp3tag呢個software )

TOP