UI抄人呢個問題畀我諗返起windows同mac OS, 究竟係邊個抄邊個先呢??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

anyone buy it?

TOP

原帖由 bern 於 2009-2-8 20:19 發表
anyone buy it?

我會買
我買唔係因為出於愛國, 而係佢滿足到我要求....

TOP

原帖由 bern 於 2009-2-8 20:19 發表
anyone buy it?

I bought it in taobao and it will ship in tomorrow via shipping express.

[ 本帖最後由 hkhot 於 2009-2-8 20:29 編輯 ]

TOP

已經買咗,過來撐下場。。。哈哈。。。

識貨當寶,唔識貨當草。。。哈哈。。。

TOP

回覆 96# 的帖子

請問邊到有M8現貨.   Thank!

TOP

原帖由 jzu 於 2009-2-8 11:22 發表


終於有人明白我心
其實點解唔可以好好咁講下討論, 硬係要踩黎踩去

anyway, 有無去過mkone試機先

ya...去左試機...
幾fit...不過佢個default介面好大陸...唔鐘意...
但遲下一定有得自己upgrade...到時就正好多!!!

TOP

原帖由 EPC之子 於 2009-2-8 08:14 PM 發表
止唔止UI 抄

比D良心講啦

愛國大曬嗎

嘩 , 咁就話愛國 , 你都幾武斷

你夠愛NV反ATI啦 , 比D良心講野好喎

TOP

原帖由 ivanlaw 於 2009-2-8 21:38 發表

ya...去左試機...
幾fit...不過佢個default介面好大陸...唔鐘意...
但遲下一定有得自己upgrade...到時就正好多!!!


唔知有無英文
有就fit晒

TOP