edo963 當前離線
進階會員
TOP
EPC之子 當前離線
Banned
bern 當前離線
初級會員
原帖由 bern 於 2009-2-8 20:19 發表 anyone buy it?
hkhot 當前離線
nanyou 當前離線
中級會員
gabriellai 當前離線
ivanlaw 當前離線
原帖由 jzu 於 2009-2-8 11:22 發表 終於有人明白我心 其實點解唔可以好好咁講下討論, 硬係要踩黎踩去 anyway, 有無去過mkone試機先
真.飛鳥 當前離線
特級會員
原帖由 EPC之子 於 2009-2-8 08:14 PM 發表 止唔止UI 抄 比D良心講啦 愛國大曬嗎
jzu 當前離線
原帖由 ivanlaw 於 2009-2-8 21:38 發表 ya...去左試機... 幾fit...不過佢個default介面好大陸...唔鐘意... 但遲下一定有得自己upgrade...到時就正好多!!!