本帖最後由 7h1r733n 於 2016-5-21 20:20 編輯
如果你copy係其他地方copy一堆file,但係全部都錯permission,你都可以用UI慢慢轉嘅,不過bash可以一兩分 ...
ip4368 發表於 2016-5-21 19:31


哦.. 點解要一個個慢慢轉?


早在Windows NT年代已經可以唔駛1分鐘寫個batch file去recursively change permission.. 你bash要1-2分鐘會唔會慢左d?
bash唔係chmod permission -R $path就得? 仲要寫個script?

利申.. 工作需要我linux都好熟o既..  
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆  7h1r733n


   
我陳述番我見到嘅事實姐  
「 Programmer 鐘意用 Window」 真心未聽過

可能 ...
hihihi123hk 發表於 2016-5-21 09:28

其實你知唔知乜野係Windows 10 Developer Mode架....

TOP

事實係連raspberry pi 都做到,但win 一load 大text file 就死,而又搵唔到解決方法,不如去linux  ...
ohoh1 發表於 2016-5-21 16:15

editor問題... 真係唔得咪cygwin用vi.. 包得.

TOP

其實都係咁用...
windows機VS+MSSQL
mac機xcode

個人感覺兩邊system越走越近

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

事實係連raspberry pi 都做到,但win 一load 大text file 就死,而又搵唔到解決方法,不如去linux  ...
ohoh1 發表於 2016-5-21 16:15



Win可以用Notepad++或者都可以開到大text file
Linux同Mac基本上唔洗操心


我自己用Mac同Linux。公司機無得揀,Policy一定全部係Windows。公司班人除咗用Linux來起server之外,重邊有心了解Linux。
有得揀,我一定起工作部機上面用Debian。

TOP

Win可以用Notepad++或者都可以開到大text file
Linux同Mac基本上唔洗操心


我自己用Mac同Linux。公司機 ...
ntony 發表於 2016-5-21 22:40



    notepad++ 開150m 左右,拉幾下就死。大過1g 就一開即死。

TOP

notepad++ 開150m 左右,拉幾下就死。大過1g 就一開即死。
ohoh1 發表於 2016-5-22 00:04



    試吓 UltraEdit

我細細個就聽過呢個名啦

TOP

本帖最後由 evec 於 2016-5-22 06:11 編輯

點解用Apple來develop,好簡單,穩定性,預期性。
簡單講windows 做野可以好快,但用得一排,會變得時快時慢,仲有可能會突然之間某一日有某一樣死機,然後你用大量時間去修復。
1. 你試下裝一大堆Tools落windows 到,然後用一年後,windows 會變成好怪好唔穩定,係windows 用來上網文書等足夠穩定,只要部機夠快一年後唔覺慢幾多,但如果用在寫programe,面對小檔案大幅寫入,windows 系統好似唔識回氣,會越用越慢。
OSX基本上你裝一大堆Tools唔會影響穩定性,唔穩定的Unix軟件至多就係運行時整到Hang機。

2. 開放性-一般唔寫Program的人話mac 封閉,其實windows 比mac封閉十倍,OSX點樣運行有曬文件可跟,低層亦係Opensource,亦是Unix,windows  有好多時都唔知佢想點,尤其是XP後越來越多層級。

3. Linux 同 osx 選擇,就係osx 係現在唯一設計比 Desktop 用的Unix電腦,
因為Linux賣量同賣唔起,根本無一間PC廠肯背起硬軟整合同穩定性做一部中高階Linux Desktop。

根本無話好定唔好,要用windows 做開發一樣會用,
只不過你要開發IOS野就一定要MAC,係MAC又唔係貴過Windows 很多下同時又可以安裝windows / Linux下,Android studio又係建基於Linux近親,係OSX上運行都比windows 來得穩之下,選MAC好正常。



簡單來講OSX保證到交期,當然如果我要終極效能,我就自組Linux Desktop,不過會浪費大量功夫,實在吃力不討好。

TOP

其實developer鍾意用Mac呢個真係好睇時期同地區。我唔覺印度developer鍾意用Mac或Linux。
香港近年都只係轉變緊,四五年前大部份都係用Windows,公司更加無一間會買Mac俾大家。
起美國,你睇Google I/O同其他demo video就知佢哋用乜。就算佢哋唔用Mac都係用Linux。

TOP