cma019 當前離線
中級會員
TOP
stlive 當前離線
初級會員
ArGaShi 當前離線
othree 當前離線
gerrardjamie 當前離線
進階會員
user369 當前離線
hearttex 當前離線
都唔知開個post黎做乜 :o) 個個都講都自己知呢樣研究倒果樣 睇左6頁唔覺睇左乜技術 ... ArGaShi 發表於 2014-10-18 15:25
chbhk 當前離線
其實係港仔通病 職場真係見過唔少呢類學生仔, 成日講自己識寫forum點loop點loop好掂, 點知一埋牙就無料到 ... hearttex 發表於 2014-10-18 21:15
phantom8 當前離線