回覆 49# Acro


    Many bots cannot decompile now....

TOP

周街都係BOT, 唔用BOT 係好難搶到貴MODEL

TOP

都唔知開個post黎做乜 :o)
個個都講都自己知呢樣研究倒果樣
睇左6頁唔覺睇左乜技術

TOP

本來都唔係乜難野,除非你想搵漏洞

下年可能好難玩,一大班人拎左大陸 bot 的 source code
Code protection 都未做好就拎出黎賣,多得佢唔少

TOP

下年可能唔同玩法

TOP

要學下破殼技術先得, 真係一技傍身.

via HKEPC Reader for Android

TOP

呢招叫偽BOT研究大法
研究XXXX 多數想囉料, 想free lunch, 好多天真嬌就係甘比人食埋隻豬

TOP

都唔知開個post黎做乜 :o)
個個都講都自己知呢樣研究倒果樣
睇左6頁唔覺睇左乜技術 ...
ArGaShi 發表於 2014-10-18 15:25


其實係港仔通病 職場真係見過唔少呢類學生仔, 成日講自己識寫forum點loop點loop好掂, 點知一埋牙就無料到
E.G. 睇見小米MIUI. 港仔: 超! 好q易 抄ANDROID之嘛
平均大陸人實戰能力勁港仔成條街啦 D港仔完全唔知自己衰乜 見慣晒'

TOP

其實係港仔通病 職場真係見過唔少呢類學生仔, 成日講自己識寫forum點loop點loop好掂, 點知一埋牙就無料到 ...
hearttex 發表於 2014-10-18 21:15



   

多口問句 師兄你有冇寫BOT?

TOP

本帖最後由 phantom8 於 2014-10-18 21:55 編輯

今年 Apple 做咗好多野, 我個自家 bot 都改左好幾次, 用 Java + Javascript 寫, 不過都唔係日日中, 上年真係日日中, 我冇買過亦冇睇過大陸 bot, 完全係 Made in HK, 可以用嘅 ID 都差不多用晒, 就離要收爐 。

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP