你地全部一開始就錯曬. 點解要幫人打工 ?  自己創業咪得, 理得佢 de唔degree, 呢d 野冇用ge

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你地全部一開始就錯曬. 點解要幫人打工 ?  自己創業咪得, 理得佢 de唔degree, 呢d 野冇用ge ...
garrodran99 發表於 2013-12-27 14:00



無Degree都有兩個層次
一係你醒到唔洗讀,一係你就讀唔上,問下自己係邊種
Degree無用係無讀既人先會講
如果你係第一種就祝你成功了

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

見論壇好多人話 無萬5唔做, 無2萬唔做, 吊絲們只能在門外看
hoikin 發表於 2013-12-24 02:24


無degree 估計有差...
我啲FRIEND 上年定前年OU 畢業
一出嚟搵左一陣工都有三四份萬二+嘅OFFER畀佢揀

TOP

本帖最後由 tuyylihk 於 2013-12-27 16:55 編輯
php 野.. ...除非好高 level...好有idel..香港做PHP幾乎註定只能打工。
Databases 發表於 2013-12-27 14:19

高Level人地外國大把對你招手
駛鬼留係香港

自問未夠班所以只用黎搵外快
亦因為咁好清楚剩靠佢根本冇可能養家...
搵Language賺錢當正職都要搵岩先得
香港一係就Business玩Java肯定最多,或者.NET
一係就Apps向,都係Java,或者Obj-C
至於其他唔係話唔好,真係咁岩有機會先玩,係香港一開始就玩個d未免太冒險

TOP

I support you!  支持你!
有冇興趣做d   project 仔?

TOP

咁多位Ching, 其實我只係打算良性討論, 大家又唔洗搞到咁唔開心既~~
不過我睇左咁多位Ching講既野=) 都肯定左一個唸法既: 其實係應該讀返書
始終而家我認知既programm就係js, php個方面, 長遠發展, 如果識多D language
先係長遠機會大D, 而且學program 唔只係學一個「code」 仲係學一個思考模式

我覺得係值得花D時間既=) ty all

TOP

你地全部一開始就錯曬. 點解要幫人打工 ?  自己創業咪得, 理得佢 de唔degree, 呢d 野冇用ge ...
garrodran99 發表於 2013-12-27 14:00


自己創業就唔駛學歷?  你估你賣魚旦呀? 除便有人行過都會幫襯你五蚊串呀?

倒頭來咪幫人掃 d 垃圾 job 囉.... 都係同一個問題之嘛? 人地點解要俾生意你?

TOP