ohoh1 當前離線
初級會員
搵唔到方法係windows 處100m 以上csv,而我要處理1g以上,單係sampling 都hang 機,而我己經用128g ... snoopy11hk 發表於 2016-5-21 13:08
TOP
snoopy11hk 當前離線
進階會員
真心問題:假設你有個log file,一般都2-4g 至少,係windows 用乜可以開到? 開到後,可以用regx 嗎 ... ohoh1 發表於 2016-5-21 13:21
我SEND 幾個過400MB 大約 千二萬隻 row 比oracle DBA. 佢用咗大約四個字時間上晒... 應該係SK ... Databases 發表於 2016-5-21 13:14
Databases 當前離線
Banned
應該係汁咗 INDEX 先搞...e.g. Databases 發表於 2016-5-21 13:50
delete...sorry 唔可以係FORUM 講太多野.... 請見諒 Databases 發表於 2016-5-21 13:59
咁我又唔明點解 win 做唔到 mac 做到.... snoopy11hk 發表於 2016-5-21 13:39
ip4368 當前離線
做人唔好咁武段.... 寫Web可以試到IE.. 大多數user機行緊windows.. 即時試到唔駛boot來boot去.. 多tools用 ... 7h1r733n 發表於 2016-5-21 03:15