提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果有時間有同伴..我都打算讀MBA .....
Databases 發表於 2013-12-26 18:56


有機會讀多個 degree好過你日日開OT。

TOP

回復  hoikin

有經驗既,應該最少有10k~12k +mpf
gamezz 發表於 2013-12-24 02:18


my past fresh grad  colleague have friends go to pccw 15K

TOP

my past fresh grad  colleague have friends go to pccw 15K
杜龍 發表於 2013-12-26 21:22



    入場好似係大學
hd 好似無咁高

TOP

本帖最後由 tuyylihk 於 2013-12-27 00:07 編輯
  1. 當年( 2年前) 我DSE完左 =( 我就唸住一片光明咁出尼做, 之後做左2個月保安
複製代碼
見到呢句都唔知講乜好...話你天真又傻都覺得話得太輕...
冇大學學歷冇好工呢樣野起碼都十幾年既事,點解你而家仲諗住讀完中學就掂
而家早就講緊連學士都冇乜好,憑你DSE只係比冇讀過書好少少...

香港做PHP幾乎註定唔會有咩大錢搵,Freelance先有路
但你都要有辦法搵到條路先得,基本上而家新入行都係算數啦,Freelance到可以當正職而家冇機會架啦

如果唔係有咩特殊問題
至少都起碼要拎返個HD返黎,攤張初級入場劵
張初級入場券至少出黎想五位數幾乎都得,同埋日後唔駛憂唔比你升
你而家咁既學歷,唔通你諗住一世做呢間?
同埋你呢間對IT有幾大依賴性?你自己既可取代性?你既能力係咪真係應付到日後?
仲有記住,PHP做Enterprise有一定既極限,除非你高水準到Facebook個種,唔係架話上到一定程度一定會轉用其他
始終敏感野多,PHP既保安程度相對始終不及,同埋就算硬要做,到時肯定唔係你一個或者兩個人可以Handle既事...

TOP

如果有時間有同伴..我都打算讀MBA .....
Databases 發表於 2013-12-26 18:56


MBA有用嗎?
我見佢地教概好似都係law, accounting, tax之類的

TOP

回復 41# Databases


話說我都想讀留個master 進修下~
有諗過MBA , 但個requirement 要5-6年management exp....
自問仲未meet 到requirement.....雖然我個PM 話可以幫我寫信~
另外就係學費都幾金....
諗緊讀其他non-IT/唔係純IT master ~~E.g: marketing management / knowledge management~

TOP

樓主 我建議你都係parttime 讀番個degree
拎番張入埸卷之餘, 同時好似樓上CHING咁講~學習下大學教的思考方式

你仲後生, 仲可以有能力讀書就讀埋佢, 到你之後醒覺要讀, 但到時個腦又夠記憶力讀....到時真係喊出嚟~

TOP

聽你口吻你真係以為識得寫program就可以唔洗讀書
Degree有兩個作用
1. 大學教你的係最generic(通用)的思考 ...
梁炳 發表於 2013-12-26 16:27


第二點,我估都中左吾小人0既睇法...或者老細0既想法
   
   2. 張Cert係社會基本入場卷,幫你搵工升職

點解點讀完Degree 又要讀 Master? 又有人要讀 MBA?
吾通威D? Master 成 10皮幾野...MBA 吾好講喇..
又要返工 又要照顧屋企人,放學返到屋企,食個公仔麵,又話訓得

因為有公司(老細) 係吾睇你寫D code好吾好,
只係要做到 requirement
吾好慢,吾好有bug 佢就好開心

又有聽過人地D老細人講過 :『你無張Cert,我昇你,你都吾好意思啦』

究竟個社會要D乜? 你咪去考D乜囉~
我0既結論係"入場卷"係真係幾要緊!

如果吾係上左 Management 層面
(*) 有D 公司係睇 Java Cert. 吾係睇你個 Master. or whatever
當然Degree 都係 basic啦

究竟你想入邊個場都好都係要有"入場卷"

TOP

回復 43# 杜龍


programming ?

TOP