本帖最後由 tuyylihk 於 2013-12-27 00:07 編輯
- 當年( 2年前) 我DSE完左 =( 我就唸住一片光明咁出尼做, 之後做左2個月保安
複製代碼 見到呢句都唔知講乜好...話你天真又傻都覺得話得太輕...
冇大學學歷冇好工呢樣野起碼都十幾年既事,點解你而家仲諗住讀完中學就掂
而家早就講緊連學士都冇乜好,憑你DSE只係比冇讀過書好少少...
香港做PHP幾乎註定唔會有咩大錢搵,Freelance先有路
但你都要有辦法搵到條路先得,基本上而家新入行都係算數啦,Freelance到可以當正職而家冇機會架啦
如果唔係有咩特殊問題
至少都起碼要拎返個HD返黎,攤張初級入場劵
張初級入場券至少出黎想五位數幾乎都得,同埋日後唔駛憂唔比你升
你而家咁既學歷,唔通你諗住一世做呢間?
同埋你呢間對IT有幾大依賴性?你自己既可取代性?你既能力係咪真係應付到日後?
仲有記住,PHP做Enterprise有一定既極限,除非你高水準到Facebook個種,唔係架話上到一定程度一定會轉用其他
始終敏感野多,PHP既保安程度相對始終不及,同埋就算硬要做,到時肯定唔係你一個或者兩個人可以Handle既事... |