+1,我睇見樓主真係唔知講乜好.......
即使係cs degree都好, 裏面係唔會教你寫code, 係近乎全自學
我讀左兩年parttime degree,都係學d真係好學術性的野
好似剛讀完一科叫knowledge management, 基本上係叫水的多........
我所有programming language都係係ive學或者係自學
我讀大學degree係為左叫高自己個人工,但最多係叫高左個底薪, 如果要再高d就真係要睇你的能力同公司文化了
所以睇下你想點, 如果係人望高處做管理層的, 讀master係可以
但你話唔係的, 只係想讀多樣programming language的, 上短期課程或者自學好過

TOP

回覆 20# KinChungE


    係, x86 / 8052 / RISC 等等assembly language 互不相通, developer用得亦極少, 但在小的母校(UST), 呢啲嘢CS/CPEG/EE到現在都係必修, 其中ELEC254 Microprocessor ​​Experiment直情係EE/CPEG undergrad 除FYP 外排名第一之浩劫小的個人認為, 學得好出來還是很威的至少小的見工時係咁

   小的自學mainframe HLASM 唔係為砌嘢, 係為CICS 死transaction 時, 方便睇dump 研究死因.

TOP

回覆  KinChungE


    係, x86 / 8052 / RISC 等等assembly language 互不相通, developer用得亦極少, 但 ...
monsterz 發表於 2015-4-10 09:34


    冇左啦而家

TOP

樓主,我係十幾年前三大既 Electronics Engineering 畢業既過來人
而家係做 US company data center/networking 果 d,畢業到而家都唔係做電子野
可以話你知,係外國 EE/CS/CE 呢 d 佢哋都算互通,因為只係軟硬比例唔同,但 skill set 可以自己學,大學係教識你點自己學野,除咗讀醫/律師/特別既工程類別外大部份都唔駛一定要 course,同埋大學唔係職業先修,佢只會教理論,你上完堂既野出來工作唔一定用得返(一係你有本事就 M.Phil)

老實我都有讀 master,不過同 technical 無關,我係讀 IS management 既,為既唔係以後點去做 engineer,而係為做 manager 舖路,認真咁講,香港哋大部份做 technical 既都會俾人睇唔起,換光管搞冷氣呢 D 係入晒我哋數架,所以要有出路最終都係靠上 management

TOP

樓主,我係十幾年前三大既 Electronics Engineering 畢業既過來人
而家係做 US company data center/networ ...
fakeman 發表於 2015-4-10 13:21

十幾年前會吾會同而家好吾同 大學生已經係精英 再讀上去都冇咩分別 (Msc)  但係而家好多大學生 甚至一出黎做已經係碩士

TOP

十幾年前會吾會同而家好吾同 大學生已經係精英 再讀上去都冇咩分別 (Msc)  但係而家好多大學生 甚至一出 ...
ROM 發表於 2015-4-10 18:41


你覺得讀完MASTER 老闆會覺得你能力高D, 開高D人工比你?

TOP

你覺得讀完MASTER 老闆會覺得你能力高D, 開高D人工比你?
beggar1210 發表於 2015-4-13 23:46



     吾係

TOP

你覺得讀完MASTER 老闆會覺得你能力高D, 開高D人工比你?
beggar1210 發表於 2015-4-13 23:46

master學歷先做第一份工係同慘死無分別
低階職位無人敢請, 高階職位話你無經驗

TOP

我本身都係CS,如果你認為讀完=有料的話。那就SORRY 啦,自問unix/linux / java / SQL 都係自學成才。不過 ...
Databases 發表於 2015-4-9 16:33
所以做ITsupport一有機會上就好走
我都諗住一年至年半後有張HD就攞住先辭職去見工,宜家做份IT support要搞埋電同做搬運工
有張HD加生活費就走人

TOP

master學歷先做第一份工係同慘死無分別
低階職位無人敢請, 高階職位話你無經驗 ...
sunhikari 發表於 2015-4-14 13:31
跟住D人順手讀埋DR.

TOP