本帖最後由 evec 於 2015-6-9 16:03 編輯
Swift 最終都會取替 Objective-C,依家連stanford都只教Swift ..Objective-C 依家只係等緊fade out ...
l0001 發表於 2015-6-9 14:06


SWIFT 其實根本是披著羊皮的OBJECTIVE-C,基本上你要寫如簡單的COMMAND LINE FILE IO,
根本不可能只用蘋果宣稱的SWIFT簡單代碼能夠實現,你需要引用OC 的API,STANDFORD 只係為教育方便才教SWIFT了,SWIFT 主要目的是想在OBJECTIVE-C 上加上自動化記憶體管理,但根本低層API完全沒有進化,不像JAVA由本身開始就己經設計好,而利用VM來實現,很多簡單應用如果不弄清楚OBJECTIVE C 的運行原理根本在SWIFT上也很難明白,
要OSX API 進化也是必須應用OBJECTIVE-C的,所以寫SWIFT時實際還是要處理好POINTER的問題,對一般新手根本豪無幫助,還把很多OBJECTIVE-C上很明確的概念給人為屏蔽,到最後新手想做一些有實際作用的軟件還是要理解OBJECTIVE C。
SWIFT 只是在初學階段容易,實際上在很多應用方面,是不會比OBJECTIVE-C易的,現階段很多處理是無解,必須於OBJECTIVE C 寫一段,然後再給SWIFT引用,要使編程更易,主要要改進OS API的能力,SWIFT照這樣的設計,我認為蘋果根本沒有打算使SWIFT 取代 OBJECTIVE C。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

學programming language係應該學 structure 同logic 而唔係syntax
l0001 發表於 2015-6-9 15:44



    可能有人當上堂考試咁學法... ..
其實考試都係用pseudo code 考你 algorithm 俾分的... ~~

TOP

跨平台可用 != 跨平台開發
由其是IOS APP 一定要MAC機DEVELOP/BUILD我覺得唔會變  ...
3kiu 發表於 2015-6-9 14:52



    睇完都覺奇怪... 佢個open source 仲要只係support iOS, OS X and Linux.....
睇完都唔明佢想點?!... 若然可以係linux develop 咁又可點compile 同emulator 點行呢?...

或許只不過syntax 黎.. 其實係咪open source 又有乜關係呢..

TOP

冇錯,現在swift只是objective-c wrapper, 但由IOS 9 開始,已經開始有 swift core 既framework,相 ...
l0001 發表於 2015-6-9 16:14



    其實pointer lang. 係二千年後基本係phase out 緊. (除左寫C++), 亦都係大势所趨 唔明點解果時APPLE 係要攞番objective C 咁舊野推出黎做iOS唯一既development language.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我諗佢open source 既原意只係想加快swift既普及度,和讓寫開swift既人幫手debug下佢個swift,令到d ...
l0001 發表於 2015-6-9 17:06



    所以其open source 同.net 既open source 應該不可同日而語. open 左個language 同open 左個platform 的確係2 個層次既事.

TOP

本帖最後由 evec 於 2015-6-9 17:55 編輯
冇錯,現在swift只是objective-c wrapper, 但由IOS 9 開始,已經開始有 swift core 既framework,相 ...
l0001 發表於 2015-6-9 16:14



    pointer 很少出現在新語言不是因為不需要pointer,而是新語言根本不想做pointer 要做的東西,
    有很多東西根本不用pointer 就能做出來,但亦有很多較低層的應用沒有pointer 是做不出來。
   
    根本沒有新語言能取代C++,因為要實作一個全新語言來取代C++的功能還比C++更好,就需要一位頂級天才人物,或者人力物力不會低於重新把電腦架構改寫。

    pointer 的複雜性在於記憶體處理的複雜問題,而不是在於語法的問題。

    又例如JAVA,寫一個低效或學生應用不用理會pointer,但只要較進級應用,同樣要面對pointer 的問題,如很多JAVA軟件運行速度慢佔記憶體太巨就是記憶體加載回收不當,JAVA上更要明白自動回收機的運作理論,例如JAVA 的pass by reference,沒弄清楚pointer 的人使用會是災難,JAVA發展了十多年面對很多記憶體問題還是像小學生一般無解,或者要用大量人力物力開發另一個資料庫來增加效率(如JAVA NIO),而很多新一代快餐語言,直接關你門口不能讓你這樣做,其實BASIC就是這一種語言,根本快餐語言不是新,只不過商業愛炒作而己。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP