本帖最後由 ROM 於 2015-4-14 00:32 編輯

想當時做左一年 叫做handle 到d 工作 但係我連MFC 係咩都吾知
而家轉左工 但係都吾係CS

TOP

本帖最後由 ROM 於 2015-4-14 00:33 編輯

還者我講得吾好 我畢業到呢家都做緊.NET software
眼見身邊有吾少人都有master 未親後生讀返個CS master 囉

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

o..my god..你 ONLY windows 仔野?

   ONLY windows 仔野死得人架..
Databases 發表於 2015-4-9 17:05

所以未想讀囉

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 2# KinChungE


係, 最重要邊學邊做. 我自己嘗試中

TOP

即係盡力轉去做CS工先 再考慮讀吾讀?

TOP

重讀?  那那林去 oracle.com download The Java EE 7 Tutorial.pdf 自修 java 先啦,再唔係 ...
Databases 發表於 2015-4-9 17:39


    windows都死吾去 收銀機 mtr 入閘機 都係windows

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咪傻啦, 学好X86/8052 assembly, 出黎揾银行/JETCO mainframe工, interview都有自信啲, AIX/linux, JAV ...
monsterz 發表於 2015-4-9 16:40


今時今日, 連mainframe都好少用assembly啦

TOP