Iverson 當前離線
Moderator
回覆 Iverson 我set 1s per submit, loop左五次就被踢, 3s 就8次, 唔知係咪我整錯野定我用C#寫唔得:hitw ... 五香肉丁 發表於 2014-11-1 23:25
TOP
carlchanhm 當前離線
中級會員
回覆 草頭仔 你直接就解個code 出嚟睇,.net 都唔難明,iven 2.4 有preload 的 ... rockfu 發表於 2014-11-1 10:57
rockfu 當前離線
初級會員
回覆 carlchanhm .Net reflector rockfu 發表於 2014-11-3 09:34
大有仔 當前離線
進階會員
IVAN113 當前離線
tf00011238 當前離線