係時侯update下個環境:

框架固定嘅膠件已大致做好,頂部同內框可以暫時唔做住,
由於要重新劃過Y軸膠件 ...
絕對好奇 發表於 2014-8-30 17:02


ching 其實改左咁多野, 點解唔考慮另外砌一部.  
起碼仲有部舊機玩, 有D散件可以用部舊既印出D.  由隻細豬生隻大豬出黎仲過癮.

TOP

回覆 81# Super169

如果我嘅第一步成功,其實唔洗改好多嘢,
只要換咗四條加長嘅8mm光軸,加大heatbed,
同用木板做laser cut(因亞加力膠上螺絲太實會爆,比較難控制),
移植過程比較簡單,材料費亦唔洗好多錢!

我嘅第二步只係想吸收下改機經驗,同過下手癮,
始終小弟未砌過機,想逐步慢慢嚟!

我為咗隻大豬已經拆咗半邊衣櫃,如果要保留返隻細豬,
咁另一邊都要拆哩,冬天將至,唔好攪到小弟到時無衫著咁陰公!

TOP

回覆  Super169

如果我嘅第一步成功,其實唔洗改好多嘢,
只要換咗四條加長嘅8mm光軸,加大heatbed,
同 ...
絕對好奇 發表於 2014-8-31 04:11



咁夜仲唔訓, 快D砌好隻豬喇.

ching 諗住幾時可以出豬呢?  等得好心急, 希望你可以快D印個 210 立方黎睇睇.   

TOP

回覆 83# Super169

小弟係僵屍,夜晚唔瞓先正常,咁夜仲唔瞓嗰個係你,
唔好再提嗰件偉大作品,上次大豬入醫院都洗咗唔少!

TOP

本帖最後由 benng1hk 於 2014-8-31 05:26 編輯
回覆  Super169

小弟係僵屍,夜晚唔瞓先正常,咁夜仲唔瞓嗰個係你,
唔好再提嗰件偉大作品,上次大豬 ...
絕對好奇 發表於 2014-8-31 04:28



    幾時有紅燒大豬全體...
師兄..你預告左一段時間...
唔係又要好似林寶咁..鞭策下你呀

----------------------------------------
另外..唔好提我部KOSSEL ..因為我將會做2件事...(三角朱古力:預告再預告)
1..收納多一部套機("DELTA 300")...再進一步了解三角朱古力仲有D咩可以玩
2..收納完緊係改裝我部DIY KOSSEL....重槌出擊..希望唔好爛尾...
暫有2個POST...有頭威無尾陣衰左

PS 不過..咁玩法..可能要破產

TOP

本帖最後由 絕對好奇 於 2014-8-31 17:50 編輯

回覆 85# benng1hk

小弟做事不嬲都慢工出細貨,唔似得呀邊個邊個咁,
卓卓聲咁出最後爛鬼咗尾!

砌完兩隻DELTA再砌埋隻大豬就perfect嘞!

TOP

幾時有紅燒大豬全體...
師兄..你預告左一段時間...
唔係又要好似林寶咁..鞭策下你呀

-------- ...
benng1hk 發表於 2014-8-31 05:22


你要快尐開工及出post,否則呢個谷好快接埋

TOP

回覆  Super169

如果我嘅第一步成功,其實唔洗改好多嘢,
只要換咗四條加長嘅8mm光軸,加大heatbed,
同 ...
絕對好奇 發表於 2014-8-31 04:11


奇哥言下之意是否大豬會係隻木豬呢?

TOP

本帖最後由 benng1hk 於 2014-8-31 11:15 編輯
你要快尐開工及出post,否則呢個谷好快接埋
Offer 發表於 2014-8-31 08:03



    .....
師兄你咁睇得起我..我盡力啦...
另外..我有D怕寫到似廣告..
就大鑊野

因為.....套機係...有人贊助

TOP

回覆  benng1hk

小弟做事不嬲都慢工出細貨,唔似得呀邊個邊個咁,
卓卓聲咁出最後爛鬼咗尾!:titt ...
絕對好奇 發表於 2014-8-31 05:43



   
起碼手動TUNE.. CUBE...有次玩到+/-0.01mm
我等你+/- 0.01~0.001MM

TOP