回覆  kinfun

呢個係真雙頭, 換料柱只係用來抹口水。
空心的, 只用了2克。用0.4咀冇乜口水換料柱可以慳返 ...
ustkl 發表於 2017/11/19 23:45
好正喎有得出貨未呢

TOP

回覆 831# alancck

D野要有一定可用程度先至會推出。呢方面我比很多所謂有名氣大廠嚴格。

度緊一個豪華版Body 放雙頭。

不過都快了, 到時要一些勇者用家。

TOP

回覆  alancck

D野要有一定可用程度先至會推出。呢方面我比很多所謂有名氣大廠嚴格。

度緊一個豪華版Bod ...
ustkl 發表於 2017/11/20 10:46
豪華版尺寸有冇得度身訂做呢

TOP

回覆 830# ustkl

正喎,我最鐘意做勇者,到時師兄pm 我勇者價 , 等我都玩下先.

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2017-11-20 13:00 編輯

回覆 833# alancck

不同尺寸, 佩套也不同, 為保質數還是一個尺寸先。

剛看見Ping EDU 的訂價。 雙頭可不走太低價路線了。所以多用金屬, 少用打印件。用返線軌乾手淨腳。

不過絕不會 Over engineering. 所以也不是太貴, 打印尺寸和機身尺寸比也很高。

透路一下規格。
機身尺寸: 375mm x 375mm x 690mm(未計料架)
打印尺寸: 240直徑 300高。
骨架是金屬
3柱用2040型材。
直線導軌
平過Ping EDU
可能平過idbox

TOP

回復 835 #ustkl

師兄! 作業界面有無突破?

戰鬥碗

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2017-11-21 01:09 編輯

回覆 836# palpatrick

電子仲系用8bit repeiter firmware.. D閉源國產32bit 俾唔到我要的function.

Touch Screen 果D gimmick 野如果真係好有用先加。

我有個老友開電子廠。我俾左片Ramp-FD 佢玩, 遊說佢整片32bit 開源一體板。

TOP

500 like了, 感謝各位
真係Like Like 旨辛苦

TOP

回覆  palpatrick

電子仲系用8bit repeiter firmware.. D閉源國產32bit 俾唔到我要的function.

Touch Sc ...
ustkl 發表於 20/11/2017 15:58



有得放上reprap到公開其實唔算一件壞事來的
假如設計個位肯嘅話

TOP

回覆 839# bam1a

好似UM 咁,賣返一年半載先放出來。

TOP