本帖最後由 benng1hk 於 2014-8-22 15:39 編輯
回覆  benng1hk

唉!師兄你重後生,你父母應該仲有能力照顧自已,
當你父母有一日突然間認唔到你,問你係 ...
絕對好奇 發表於 2014-8-22 15:27



   
我重點想講...如果佢sms叫你拎野...
你仲有三日時間安排去拎..

我覺得會鬆動一點..又唔太影響你日常生活...
你既環境我都體會過(我有朋友就係咁..我探佢果時都幫下手)
當然點安排..師兄你自己取捨

ps 只比微量建議..別無其他意思

TOP

回覆 71# benng1hk

師兄你有心啦!所以我抽唔到時間同你飲茶亦係迫於無奈,
不過如果隻大豬功成之曰,點都要請超哥食飯,到時你時間夾到可以一齊,
大家吹下水開心下!

TOP

回覆  benng1hk

師兄你有心啦!所以我抽唔到時間同你飲茶亦係迫於無奈,
不過如果隻大豬功成之 ...
絕對好奇 發表於 2014-8-22 15:46



    都可以...
最好打電話...我怕whatsapp 會miss

TOP

回覆 73# benng1hk

ok!

TOP

師兄, 隻大豬有咩進展?

TOP

Ching 失蹤左咁耐,可能已經燒左隻豬黎食了……

TOP

回覆 75# bunbunlui

所有配件到齊,可惜俾送膠絲間速遞連放兩日飛機,
等咗幾曰,最後揾咗個friend去佢個倉攞,
依家用0.5噴咀0.4層厚加速印膠件,盡量追返啲時間!

TOP

回覆 76# Super169

師兄做乜個咀流口水!
原未成日喉住我隻豬!

TOP

Ching 隻豬咁大,更係流哂口水喇。
人地放你飛機,你咪打佢落黎囉。
希望 ching 隻豬早日出世。

TOP

係時侯update下個環境:

框架固定嘅膠件已大致做好,頂部同內框可以暫時唔做住,
由於要重新劃過Y軸膠件由8mm改到10mm,重須要啲時間,
鋸光軸遇到問題,要問人借磨機,睇下攪唔攪得掂!

我嘅構思係先鋸好8mm光軸,然後整機移植到新機殼上,
經測試証實一切正常後,再改為10mm光軸、滾珠絲杆,
同加大heatbed,咁樣就算出問題都可以縮細debug範圍,
希望星期曰攪掂8mm光軸,星期一可以進行移植手術,
進行劏豬大會!

報告完畢!

TOP