回覆 658# alancck

我就係每次都拆埋個快拆。

anyway,可以係邊度買返塊玻璃?

TOP

回覆 653# alancck

管唔係問題,我見新填地都有得買,問題係換

TOP

本帖最後由 alancck 於 2017-1-1 21:23 編輯
回覆  alancck

我就係每次都拆埋個快拆。

anyway,可以係邊度買返塊玻璃? ...
綠袖子 發表於 2017/1/1 08:41


師兄講緊哩塊黑晶面板板嗎?香港唔知有冇,我諗淨係淘寶有。

TOP

本帖最後由 alancck 於 2017-1-2 00:20 編輯
回覆  alancck

管唔係問題,我見新填地都有得買,問題係換
綠袖子 發表於 2017/1/1 08:47

我尋日諗下諗下,最後諗到整咗舊野,連係出料口同噴頭口之間嗰條白色 管嗰到,依家試緊,睇下換料順唔順,如果問題唔大,我諗我就解決咗成日要換料要抽插問題,或者順便可以解決埋你條白色喉唔夠長嘅問題添
P_20170101_152057_1_p_1a.jpg
左邊白色插係出料口嗰快插到,
右邊插係去噴頭嗰條白色喉,
我要換料就拆開紫色嗰膠,
如果嗰料頭太粗就係到剪咗至抆,
如果懶嘅,好似我咁,
我就直接係哩嗰接駁口到剪,
之後抆返卷料走,之後扣返嗰紫色接駁扣,
再入卷新料

TOP

回覆 663# alancck

無錯,就係呢D黑晶板,我想問下我應該買返邊一隻尺寸?另外有無夾具好買?

TOP

本帖最後由 alancck 於 2017-1-2 15:28 編輯
回覆  alancck

無錯,就係呢D黑晶板,我想問下我應該買返邊一隻尺寸?另外有無夾具好買? ...
綠袖子 發表於 2017/1/2 07:34


我部機唔係到,所以量度唔到畀你,不過塊玻璃直徑應該係220,
睇下有冇師兄有機係身邊,
可以幫手度度...

至於嗰夾,
原裝應該係3d打印出嚟,
睇下有冇師兄有個stl檔案可以畀你

TOP

回覆 666# alancck

其實之前我用過另一個師兄自己畫既夾,不過覺得print出黎唔夠穩陣,我而家物色緊有無D現成既方法可以整個好D既

TOP

本帖最後由 alancck 於 2017-1-5 18:10 編輯
回覆  alancck

無錯,就係呢D黑晶板,我想問下我應該買返邊一隻尺寸?另外有無夾具好買? ...
綠袖子 發表於 2017/1/2 07:34



    我度過跟機嗰塊玻璃,220mm,4mm厚。
重有呢,師兄如果你條白色膠管cut得太短,
又嫌換喉係大工程,可以試下我嘅方法喎

Screenshot_2017-01-05-08-43-28_a.jpg

Screenshot_2017-01-05-08-43-52_a.jpg

TOP

回覆 668# alancck


    呢個方法不錯

TOP

我度過跟機嗰塊玻璃,220mm,4mm厚。
重有呢,師兄如果你條白色膠管cut得太短,
又嫌換喉係大工程, ...
alancck 發表於 2017-1-5 08:53


唔錯喎!我研究下先

TOP