綠袖子 當前離線
進階會員
TOP
alancck 當前離線
回覆 alancck 我就係每次都拆埋個快拆。 anyway,可以係邊度買返塊玻璃? ... 綠袖子 發表於 2017/1/1 08:41
回覆 alancck 管唔係問題,我見新填地都有得買,問題係換 綠袖子 發表於 2017/1/1 08:47
回覆 alancck 無錯,就係呢D黑晶板,我想問下我應該買返邊一隻尺寸?另外有無夾具好買? ... 綠袖子 發表於 2017/1/2 07:34
Offer 當前離線
Moderator
我度過跟機嗰塊玻璃,220mm,4mm厚。 重有呢,師兄如果你條白色膠管cut得太短, 又嫌換喉係大工程, ... alancck 發表於 2017-1-5 08:53