Red+Black

TOP

唯一用bearing 滑車的P仔也換成膠輪了。bearing滑車project已正式畫上句號。
ustkl 發表於 2017/4/26 02:05
其實師兄,我想請教下用膠做移動部件嘅壽命同保養,
因為我以前團購嘅鋁金屬打印機,
有啲部件都開始有損耗,
唔知師兄有冇考慮維修同保養問題呢?
P_20170416_101557_p_a.jpg

TOP

回復 641 #ustkl

我最鐘意嘅配色!

戰鬥碗

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2017-4-26 21:20 編輯

回復 642 #alancck

睇返你的磨損是因為魚眼裝得太貼。如果中間加返粒薄邊介子應可避免。這也不影響打印表現。

全金屬當然耐用,除了魚眼滑軌外其他都差不多可以玩過世。

至於膠件的耐用性當然比不上金屬。但用於小尺寸的機器卓卓有餘了。只要零件設計得宜, 受力的地方要相應加強就可以很耐用。我用緊的P仔都過住奴隸般的生活,但用了年多也沒有異樣。

至於bearing 滑車, 雖然新裝好時會很順。但鋁始終不太耐磨, 所以要勤加潤滑。但這也會令鋁條好dirty, 用久了鋁還是會蝕。除此之外組裝和調較難度也較高。返之膠輪,  最初總是覺得不夠順。但運行一段時間磨合好之後其實還不錯, 維護方面膠輪和鋁間不須潤滑。膠輪bearing 出廠時已加了油也不用再加。整部機只有磁球要潤滑一下, 其他的也可省了。





via HKEPC Reader for Android

TOP

打蛇餅

TOP

打蛇餅
ustkl 發表於 2017-5-1 22:12


見到P仔可以發揚光大真係好開心, 睇真啲CHING啲印件又改良左喎, 結構再實淨啲

TOP

本帖最後由 luxhk 於 2017-5-6 14:34 編輯

請問ching用petg的經驗,petg後加工方便嗎,例如打磨和或攻螺絲牙之類,因為ABS的收縮問題我要找其他耗材替代 另外有無用過HIPS?

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2017-5-6 15:35 編輯

回覆 647# luxhk

Petg 的質地類似膠罇,冇ABS咁好打磨, AA膠唔係好痴倒。攻牙or用自攻螺絲都可以。但受力的地方我都會insert 絲帽。收縮真的很小,能和PLA相比。

不過PETG唔係隻隻好印,或印完強度比較差。試左好多間先揾到滿意的。不過印出來還是PLA 較靚仔。

而家出左D改良版ABS, 聲稱收縮較輕微,都係貴少少可以試下。

TOP

回覆 646# littlebat

多謝支持離發揚光大還有很遠呢

TOP

回覆 648# ustkl


    thanks ching,能否告訴我你認為好用的petg店名,我想試試,改性的abs我未試過,如果有提供也推薦一下,因為abs問題,我project拖左一個月都未解決好頭痛

TOP