提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

如果我print長既野,發現到佢會變形,其實係因為我未較準,定係有其他原因?
另外我想print個pi殼出黎,但如果print長既物件,例如幾十cm,就會有3-4mm誤差,其實有無得修正?

TOP

本帖最後由 Offer 於 2016-11-19 10:15 編輯
如果我print長既野,發現到佢會變形,其實係因為我未較準,定係有其他原因?
另外我想print個pi殼出黎,但 ...
綠袖子 發表於 2016-11-19 04:24


是膠的特性,會收縮,可加老鼠耳,大尺寸方面簡單方法可以用两个profile或者切片時加大少少比例

TOP

回覆 633# Offer

唔係底果邊變型,而係頂果邊兩邊好似個蛋糕咁彎左,呢個情況係咪收縮?
另外如果轉用XYZ機,情況會唔會有改善?

同埋想問下,送絲果條白色膠管,如果我想換條長D既,有無得自己搞?

TOP

回覆 634# 綠袖子


    因為長的滯, 超過左可打印高度
噴咀係高位可移動範圍好細

TOP

回覆 635# dj-x

唔會吧,件野只係3cm高,14cm長

TOP

回覆 636# 綠袖子


要OUTPUT D 位準, DELTA 機真係要落D力至得.

你話個OUTPUT似個蛋糕咁彎左. 即好似以下URL 咁樣?
https://www.simplify3d.com/suppo ... ng-or-rough-corners

TOP

回覆 637# vvserpent

調返轉,係邊緣凹左而中間高左

TOP

有無ching試過PRINT緊中途突然熄機? 係Gcode問題定係機問題呢?

TOP

係熄機定停機先,停機事小,熄機可能有硬件就瓜或供電不穩

TOP