super_fatman 當前離線
中級會員
回覆 super_fatman 我已經對調過 z 軸斜竿..都係有比例問題...睇黎又要打散多一次再砌過 ... dj-x 發表於 2016-11-1 20:45
TOP
alancck 當前離線
進階會員
點解唔諗係原本風扇真接一開二? super_fatman 發表於 2016/11/1 18:00
因為想用切片軟件獨立控制,尤其是頂層嗰啲尖尖位 alancck 發表於 2016-11-1 21:10
哦... 我仲以為係想加多個風扇, 左右一齊吹. super_fatman 發表於 2016/11/1 21:35
dj-x 當前離線
ustkl 當前離線
綠袖子 當前離線
如果有件野有大量既overhang,有無D咩技巧可以點print? 綠袖子 發表於 2016/11/2 20:18