本帖最後由 super_fatman 於 2016-11-1 21:00 編輯
回覆  super_fatman


     我已經對調過 z 軸斜竿..都係有比例問題...睇黎又要打散多一次再砌過 ...
dj-x 發表於 2016-11-1 20:45


據我了解, 調平同比例無直接關係, 你點調都唔會啱番比例架啦.  
我咁諗啦, Delta 機先天上就係咁, 打散砌過都唔容易砌得啱, 太過花時間啦, 如果真係咁注重比例正確, 換過塊主板應該簡單好多, 或者用番 Cartesian 印.

TOP

點解唔諗係原本風扇真接一開二?
super_fatman 發表於 2016/11/1 18:00


因為想用切片軟件獨立控制,尤其是頂層嗰啲尖尖位

TOP

因為想用切片軟件獨立控制,尤其是頂層嗰啲尖尖位
alancck 發表於 2016-11-1 21:10


哦... 我仲以為係想加多個風扇, 左右一齊吹.

TOP

哦... 我仲以為係想加多個風扇, 左右一齊吹.
super_fatman 發表於 2016/11/1 21:35


因為之前PRINT 個TEST PLATE 頂嗰幾層太快, 凍唔切, 所以想SET 多個專吹頂嗰幾層, 或者幼身嗰段囉

TOP

回覆 621# super_fatman


    而家120mm 誤差1mm, 硬係有條刺... 同埋我心目中係印d 要組裝既物件, 想準dd

TOP

回覆 625# dj-x

其實firmware 唔support 都唔係冇得調, 可以响滑車和滑塊之間攝野代替tower offest. 不過要花多D時間去做。

TOP

如果有件野有大量既overhang,有無D咩技巧可以點print?

TOP

如果有件野有大量既overhang,有無D咩技巧可以點print?
綠袖子 發表於 2016/11/2 20:18


我諗可以行程遠啲,等佢凍啲硬啲至繼續上,一係加支撐
    ,我試過行程夠遠,70°overhang都ok

TOP

回覆 626# ustkl


    成也赤兔, 敗也赤兔

TOP

回覆 629# dj-x

俾D壓力"蟻哥"等佢快D加返個tower offset 落去

TOP