我部機支X軸有雜聲,我試過將皮帶收到極緊同鬆都無分別,將所有嘢都甩晒都仲有,請問係咪問題?

youtube

TOP

係咪滑塊出聲?  有無落油試吓?

TOP

回覆 572# super_fatman

應該係,係咪要去五金鋪買潤滑油?買邊款好?

TOP

回覆  super_fatman

應該係,係咪要去五金鋪買潤滑油?買邊款好?
綠袖子 發表於 2016-10-10 00:20


講究啲用啤呤油, 最普通用衣車油, 我自己用噴裝雪油.  
用邊款最好我都唔知.

TOP

回覆 574# super_fatman
ok, 聽日落新填地街行個圈先,但用WD40其實得唔得?

TOP

本帖最後由 super_fatman 於 2016-10-10 02:05 編輯
回覆  super_fatman
ok, 聽日落新填地街行個圈先,但用WD40其實得唔得?
綠袖子 發表於 2016-10-10 00:56


唔得...  WD-40 會溶咗原本嘅油, 千祈唔好用.
WD-40 specialist 系列有出潤滑油, 嗰啲就得.

BTW, 假期 新填地街/廣東道好多舖都唔開的.

TOP

20161010_161256web.jpg

終於連包圍都安了, 但發現送絲管因內部空間問題迫了在一旁, 擔心會鈎到滑車 ( 試過一次print 大件物件鈎到, 當時未安置包圍)

有沒有心得可分享下呢, 謝謝



PS 發現安裝那三口大鑼絲是非常難 ( 要攻牙?)  所以決定放棄上頂的鑼絲, 幸好仍能順利安裝亞加力板

TOP

本帖最後由 super_fatman 於 2016-10-11 00:39 編輯

回覆 577# diy0627

試過一次想影相, 裝個包圍上去, 已經留意唔好咁大力, 都上斷咗粒細螺絲....  之後都拆番落黎, 始終裝拆有啲麻煩, 如果側邊開番窿就咁收上去 2020 鋁材會方便一啲.  

送絲管頂住邊位要解決我覺得唯有將 Extruder 轉向打直先比較好.

TOP

終於連包圍都安了, 但發現送絲管因內部空間問題迫了在一旁, 擔心會鈎到滑車 ( 試過一次print 大件物件鈎 ...
diy0627 發表於 2016/10/10 17:58


   
回覆  diy0627

試過一次想影相, 裝個包圍上去, 已經留意唔好咁大力, 都上斷咗粒細螺絲....  之後都拆番落 ...
super_fatman 發表於 2016/10/11 00:31

我上大包圍同埋其他螺絲嗰陣,我都用支絲攻去清咗啲鋁屎/開咗牙先,同埋其實我大部分螺絲都換晒不銹鋼,螺絲唔係好貴,但穩陣好多

TOP

本帖最後由 alancck 於 2016-10-11 10:30 編輯

回覆 577# diy0627
我部機條入膠喉冇頂到架車仔, 你可以試吓轉吓條喉, 等佢順住部機, 或者加條索帶綁佢落支斜桿到

093523_p.jpg (106.61 KB)

093523_p.jpg

TOP