新手
有KOSSEL MINI + KOSSEL MINI 1.5X
想開始玩航拍/FPV, 我發現KOSSEL MINI 應該印唔到隻腳? 因為打印平台唔夠大
應該要幾大到先印到機玩

Thanks

TOP

回覆 571# bchan


我果部係用MM印
heatbed 200x200mm
45度剛好印到隻腳

如果唔夠大,可以試下印250

TOP

有冇試過起飛時向單邊反?小弟果部整左好耐都反一邊(每次 calibration 後向唔同方向反)

TOP

有冇試過起飛時向單邊反?小弟果部整左好耐都反一邊(每次 calibration 後向唔同方向反) ...
Roz 發表於 2015-1-27 18:20


有,初時 MWC 個firmware set 錯  FORCE_ACC_ORIENTATION

TOP

本帖最後由 kayming 於 2015-1-27 20:19 編輯

我都分享下我啱啱試飛既三軸
八卦去http://www.thingiverse.com到睇下, 點知見到隻可摺三軸(http://www.thingiverse.com/thing:465297/#files), 咁就釨奇入去睇下,發覺結構好簡單, 得6件, 咁貪得意咪諗住print 出黎玩下, 跟住就上淘X,買埋D零件.尋日攪掂試飛.
部機買左以下零件:

ST1811-2000 無刷  X  3  :   RMB 42 X 3 = 126
好盈 12A 電調  X  3        :   RMB 38 X 3 = 114
RX 601 接收  X  1           :   RMB 66
6030 槳   X 2 (對)           :   RMB 4 X 2 = 8
CC3D  X 1                       :   RMB 75
舊SERVO                        :   0
________________________________________
                     TOTAL         RMB  389
145220npjrrznhrzrp0hh8.jpg

145221uaaga6oeny4cddz3.jpg

145222ryz02gyibyvb902r.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=y9a-3dTLmJ4

TOP

Good for learning

TOP

回覆 574# dtom


    Great....明天改改試試...

TOP

回覆 575# kayming

  
電幾大? 有無試過飛到幾耐?

好毒
咁平! 攪到我又想整一隻

TOP

回覆 578# dtom


   我用2S 1000mah (RMB$35), 我未出去飛過, 實飛都幾耐我唔知, 估計6至8分鐘到, 我主要諗住玩穿越, 但係未裝鏡頭.

TOP

終於比你毒到

TOP