回覆 556# alancck
係呀, 就係用呢個model, 見佢最多人like. 
10cm x 10cm print volume 真係唔係好夠用. 可唔可以比下意見...
1. 大家會將件野分開幾件印嗎? 用咩software 介開黎印最方便?
2. 我覺得原本個print bed唔夠平, 又好難去調平. 頭兩個layer會出唔到料, 又會一邊出先, 一邊出後(格左兩layer), set 太高又會唔離料. 請問有冇咩簡單既解決方案或DIY改良方案 for 調平?
3. 如果想入print volume 再大D既機(eg. 20cm或幾上), 會recommend XYZ 機定 Delta? 有冇推介?
如果可以upgrade部Tinyboy2 變做Bigboy2就好了.  |