ustkl 當前離線
進階會員
TOP
super_fatman 當前離線
中級會員
上緊咗(其實無虛位再上緊, 反而係個熱塊有虛位, 因為拎噴咀就熱塊動), 睇張相似乎係上面流落嚟.. ... cad96 發表於 2016-10-2 19:01
vvserpent 當前離線
不如拆咗把風扇睇清楚先... 仲有唔好就咁扭噴咀, 要另用士巴拿固定住熱塊先扭, 唔係有機會扭斷支 PEEK 管 ... super_fatman 發表於 2016-10-2 21:09
picsay-1475415951-2.jpg (67.76 KB)
下載次數:39
2016-10-2 21:51
a88akito 當前離線
cad96 當前離線
初級會員
留意噴頭結構, check 真, 可能要鬆左粒機米先好扭. NOZZLE 同PEEK 管要緊密, 真係要用士巴拿固定住熱 ... vvserpent 發表於 2016-10-2 22:01
alancck 當前離線
請問有冇師兄用過"usb外接模块"呢? 因為我部notebook認到wifi,但係slicer認唔到,諗住用usb線連接,但連都 ... alancck 發表於 2016-10-4 10:20
咁用 Chitu Pro 認唔認到? 我就覺得無咩必要用赤兔個 Slicer. super_fatman 發表於 2016/10/4 18:10
chitu hb 同 chitu pro都認到哦,但係要將stl轉gcode就得部netbook至做到 ,但係超慢 ... alancck 發表於 2016-10-4 18:15