回覆 540# cad96

邊度鬆就扭返實佢, 鬆就會漏。
仲有, 係要加熱左先扭得郁。

TOP

回覆 539# mokchiwa

首先是度一度八掛其他對邊是否有差別。如果都係差唔多就易攪D。只要加返大少少Delta Radius (試試加0.5mm) 就可以。

TOP

上緊咗(其實無虛位再上緊, 反而係個熱塊有虛位, 因為拎噴咀就熱塊動), 睇張相似乎係上面流落嚟.. ...
cad96 發表於 2016-10-2 19:01


不如拆咗把風扇睇清楚先...
仲有唔好就咁扭噴咀, 要另用士巴拿固定住熱塊先扭, 唔係有機會扭斷支 PEEK 管.

TOP

不如拆咗把風扇睇清楚先...
仲有唔好就咁扭噴咀, 要另用士巴拿固定住熱塊先扭, 唔係有機會扭斷支 PEEK 管 ...
super_fatman 發表於 2016-10-2 21:09


留意噴頭結構, check 真, 可能要鬆左粒機米先好扭.  

NOZZLE 同PEEK 管要緊密, 真係要用士巴拿固定住熱塊先扭.  另外白管要盡推入NOZZLE (大約8mm深)

GOOD LUCK

picsay-1475415951-2.jpg (67.76 KB)

picsay-1475415951-2.jpg

TOP

病了兩個月,到現在還沒開始組裝........
上來跟各位打聲招呼

TOP

留意噴頭結構, check 真, 可能要鬆左粒機米先好扭.  

NOZZLE 同PEEK 管要緊密, 真係要用士巴拿固定住熱 ...
vvserpent 發表於 2016-10-2 22:01


   
真係要鬆機米先,真係有好多虛位。。依家印咗一個鐘都未有野無流出嚟。

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone

TOP

請問有冇師兄用過"usb外接模块"呢?
因為我部notebook認到wifi,但係slicer認唔到,諗住用usb線連接,但連都係認唔到,唔知有冇師兄用緊呢?

TOP

請問有冇師兄用過"usb外接模块"呢?
因為我部notebook認到wifi,但係slicer認唔到,諗住用usb線連接,但連都 ...
alancck 發表於 2016-10-4 10:20


咁用 Chitu Pro 認唔認到?  我就覺得無咩必要用赤兔個 Slicer.

TOP

咁用 Chitu Pro 認唔認到?  我就覺得無咩必要用赤兔個 Slicer.
super_fatman 發表於 2016/10/4 18:10

chitu hb  同 chitu pro都認到哦,但係要將stl轉gcode就得部netbook至做到
,但係超慢

TOP

chitu hb  同 chitu pro都認到哦,但係要將stl轉gcode就得部netbook至做到
,但係超慢  ...
alancck 發表於 2016-10-4 18:15


我無行過赤兔Slicer, 多數用 Slic3r/Simplify3D 轉 gcode, 再用 ChiTu Pro upload 去部機.  除非個 Model 好複雜啫, 正路 slicing 都唔慢, 反而赤兔個 Wifi 接收唔多強, 有時 upload 仲慢過 slicing.

TOP