我都想問ChiTu切片軟件

我入左2件野想印
我永遠都只可以移動A公仔
當我想移動B公仔時,
我用mouse禁B公仔都 ...
kmb182 發表於 2016-9-24 20:04

No problem wor!
00222.JPG

00111.JPG

TOP

學術問題一問。。set 機問題。。想問下可唔可行。。低b一問如果測量個tangent 搵哂
圓心至到滑車果個距離。同埋斜桿果條邊六條是否一致同埋係咪成rhs..
想問番咁印出黎誤差應該會少d?
可能係低b問題。。但真心一問。。

TOP

回覆 522# tom001


    係正確, 留意測量的準確度, 要有0.01mm.

原本只是R108, D=215.  
好似我部機, 自動測量後. 淨係個endstop offset , 把卡尺和上縲絲都做唔到

A tower endstop = -0.03
B tower endstop =  0.21
C tower endstop = -0.18
J-1.94
K=0.00
L=0.00
R107.42
D214.00
H221.16

TOP

回覆  tom001


    係正確, 留意測量的準確度, 要有0.01mm.

原本只是R108, D=215.  
好似我部機, 自動 ...
g2david 發表於 2016/9/25 13:30


大師,請問係點測量出嚟㗎,有冇咩工具㗎

TOP

C-Hing 想問可以響邊到買到同團購呢部機?

TOP

本帖最後由 super_fatman 於 2016-9-27 19:11 編輯
如果只是endstop問題便簡單,滑車頂安返三粒M3螺絲便可微調endstop到位位置 ...
Offer 發表於 2016-9-16 09:47


呢代滑車加咗調皮帶, 但調 endstop 位粒螺絲窿無開歪啲, 於是兩粒螺絲會互咬的....

FG162711834-02044.jpg

TOP

C-Hing 想問可以響邊到買到同團購呢部機?
net-buzz 發表於 2016-9-26 21:19


https://item.taobao.com/item.htm?id=520375189198

TOP

回覆 527# super_fatman

唔該 c hing ...

TOP

Offer 兄,請問滑車同滑軌是什麼型號,MGN12H ?
因為我的滑車bearing好似有事,近日漏咗D生銹嘢出黎,
依家隻滑車有小小虛位,攪到印大範圍和Auto Level都有時會cake住咗!

TOP

回覆 529# kwpun


    我其中一條滑車跌左4~10粒珠出黎, 都可以正常運作, 不過有少少聲
我都正想問呢個問題

TOP