本帖最後由 brianyzf 於 2014-9-2 14:29 編輯
回覆  brianyzf


剩架就5百咋,
收腳架一對都要5百左右...
servo 剩賣就40一個, 自然再買碳管印埋個 mount ...
dtom 發表於 2014-9-2 14:25


咁又係,等以後有錢玩先萛。

太貴就不如真接買華科X果套6軸萛,一樣有腳架  

依家話晒巳經有2架250同1架400,夠玩啦。

TOP

回覆 519# benng1hk


呢隻先係沉金版


呢隻話就話係沉金版, 一個焊點都無一睇就知係假...



呢幾間 show 既圖係咪沉金版... 係既話完全2回事可以叫佢進貨啦...
一般買野我都係睇清楚圖同字, 暫時未試過貨不對版既

TOP

本帖最後由 benng1hk 於 2014-9-2 14:39 編輯
回覆  benng1hk


呢隻先係沉金版


呢隻話就話係沉金版, 一個焊點都無一睇就知係假...



呢幾間 show 既 ...
dtom 發表於 2014-9-2 14:34



    由他啦....
都解決左...
另外都要配合返本版分類
(做返D 3D PRINTER既野)
唔係個POST又唔就飛左去邊

TOP

等以後有錢玩先萛
brianyzf 發表於 2014-9-2 14:27



似乎難尐喎, 你咁多嗜好, 想剩錢真係
我都係咁, 要維持銀行既積蓄都唔易

TOP

似乎難尐喎, 你咁多嗜好, 想剩錢真係
我都係咁, 要維持銀行既積蓄都唔易  ...
dtom 發表於 2014-9-2 14:38



    舊既唔去..新既唔黎

TOP

由他啦....
都解決左...
另外都要配合返本版分類
(做返D 3D PRINTER既野)
唔係個POST又唔就 ...
benng1hk 發表於 2014-9-2 14:38


我有呀,我POST既兩架機都係自己印機架   

TOP

本帖最後由 brianyzf 於 2014-9-2 17:09 編輯
似乎難尐喎, 你咁多嗜好, 想剩錢真係
我都係咁, 要維持銀行既積蓄都唔易  ...
dtom 發表於 2014-9-2 14:38


無啦,暫時會收下手,因為要買既都買齊啦   
相信唔大抄都應該唔駛再買野

TOP

我有呀,我POST既兩架機都係自己印機架
brianyzf 發表於 2014-9-2 16:34



    我見到呀....
我都盡量貼題

TOP

我又貼下題先

減震腳 V2
http://www.thingiverse.com/thing:434780

TOP

本帖最後由 brianyzf 於 2014-9-2 17:44 編輯
解鎖你是下用微調向下幾下, 睇下解唔解到
我都唔知下班了講既 MINCHECK 要高過 油門數值 係咪啱
我尋晚新 ...
dtom 發表於 2014-9-2 07:39


岩岩再睇清楚自己張圖,發現原來我一直改緊既都係minthrottle而唔係mincheck,自己白痴左添。

晏啲返到去再試下先。

TOP