brianyzf 當前離線
進階會員
回覆 brianyzf 剩架就5百咋, 收腳架一對都要5百左右... servo 剩賣就40一個, 自然再買碳管印埋個 mount ... dtom 發表於 2014-9-2 14:25
TOP
dtom 當前離線
benng1hk 當前離線
回覆 benng1hk 呢隻先係沉金版 呢隻話就話係沉金版, 一個焊點都無一睇就知係假... 呢幾間 show 既 ... dtom 發表於 2014-9-2 14:34
等以後有錢玩先萛 brianyzf 發表於 2014-9-2 14:27
似乎難尐喎, 你咁多嗜好, 想剩錢真係 我都係咁, 要維持銀行既積蓄都唔易 ... dtom 發表於 2014-9-2 14:38
由他啦.... 都解決左... 另外都要配合返本版分類 (做返D 3D PRINTER既野) 唔係個POST又唔就 ... benng1hk 發表於 2014-9-2 14:38
我有呀,我POST既兩架機都係自己印機架 brianyzf 發表於 2014-9-2 16:34
解鎖你是下用微調向下幾下, 睇下解唔解到 我都唔知下班了講既 MINCHECK 要高過 油門數值 係咪啱 我尋晚新 ... dtom 發表於 2014-9-2 07:39