原來仲有一粒係裏面.
雀雀 發表於 2024-6-2 10:08



    就係這小小的,一般用送,細個支六角匙通一下,看清齒輪前後都沒有了,就可以

TOP

想請問師兄們有試過AMS回退時到尾一段不夠力要用手幫助嗎?

TOP

想請問師兄們有試過AMS回退時到尾一段不夠力要用手幫助嗎?
yfwong68 發表於 2024-6-5 14:58


係咪个轆只餘少量丝?

TOP

回覆 513# Offer


    大旣有2或3吋絲左右

TOP

回覆  Offer


    大旣有2或3吋絲左右
yfwong68 發表於 2024-6-5 22:27


太輕或纸框也会出問題

TOP

回覆 515# Offer


    應該吾關事,我用拓竹全新料也會退不儘。

TOP

回覆  Offer


    應該吾關事,我用拓竹全新料也會退不儘。
yfwong68 發表於 2024-6-5 23:09

有冇装saver廷長喇叭咀條ptfe管?

TOP

請教
我印第二次riser
第一次無問題
但今次印有layer shift問題

後來重新校正再印
都仲係有layer shift

兩次都係90幾%的位置出現

請問是哪裡出左問題?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆 517# Offer


    有装,我的解决方法是換了上下料機才正常,而且不是一個位置的,先後換了3個上下料機,現在才正常,可能我黑仔

TOP

請教
我印第二次riser
第一次無問題
但今次印有layer shift問題

後來重新校正再印
都仲係有layer shift

...
ecorange 發表於 2024-6-5 16:39


Layer shift 好大機會底板過熱

TOP