其實咩情況下要改m8083同m8084
哩部kossel min 好想tune到好似c兄咁
印出黎既野可以準確
我玩了成幾星期 ...
tom001 發表於 2016-9-18 01:12


X20.03 y20.08已經很好,不要去鑚牛角尖了!把卡尺卡吾同位也有可能有0.1的分别,大力少少亦有吾同

TOP

回覆 501# Offer

連呢d都要offer兄開解,辛苦了

TOP

本帖最後由 dtom 於 2016-9-22 14:20 編輯

終於都爛喉喇
喉管.jpg

第一次換膠就知遲早會係咁
退膠頭段粗到快插會卡住
退膠頭段.jpg

尋晚終於走去度下, 原來仲大過快插既直徑, 唔怪得出唔到
退膠頭段尺吋.jpg

暫時cut左爛喉果1cm...
但每個零月cut下... 好快唔夠長...

TOP

本帖最後由 g2david 於 2016-9-22 16:25 編輯

其實可能條膠候唔夠長, 項唔到上個氣接, 有小小空間.  抽膠絲時, 小小肥溶溶地的膠會向上, 但會推到膠候向上, 即時唔夠溫度縮小入膠喉. 再向下推. 抽多幾野就會塞.

換管時marke sure 你條管一定要項到氣接

TOP

回覆 503# dtom


    其實有方法無痛換膠, 用2.5mm 鑽咀鑽穿 兩個銀色接頭

TOP

回覆  dtom


    其實有方法無痛換膠, 用2.5mm 鑽咀鑽穿 兩個銀色接頭
dj-x 發表於 2016-9-22 16:47


咁一定要清乾淨個窿, 怕有碎屑就會塞頭.

TOP

回覆  dtom


    其實有方法無痛換膠, 用2.5mm 鑽咀鑽穿 兩個銀色接頭
dj-x 發表於 2016-9-22 16:47



    有,加熱至210,按E1出絲,十秒後按E1退絲,絲頭便不會變得太大好易拉返出來


重點是上面動作要一氣呵成

TOP

有,加熱至210,按E1出絲,十秒後按E1退絲,絲頭便不會變得太大好易拉返出來


重點是上面動作要一 ...
Offer 發表於 2016-9-22 19:52


不如直接寫段換絲 gcode, 咁就夠一氣呵成...

TOP

本帖最後由 dtom 於 2016-9-22 23:16 編輯
    其實有方法無痛換膠, 用2.5mm 鑽咀鑽穿 兩個銀色接頭
dj-x 發表於 2016-9-22 16:47



好意見!
我有快插可以鑽大啲
初頭怕鑽太大個邊會太薄
原來仲OK
已經用氣泵吹左成分鐘,希望無問題啦

TOP

回覆 509# dtom


    我直接用, 冇吹都冇問題
一開始鑽左一個咀試下先, 試完先知原來風險非常低

TOP