撞鬼,今日換左新控想再戰MWC,點知仲衰,連油門鎖都解唔到,唔知又攪錯左啲乜。

TOP

駁電腦UI睇, 油門最低數字幾多?
firmware 睇返 config.h 既 MINTHROTTLE 係咪細過 油門最低數字 (最好齊頭數, 50 或100 尾數)

TOP

新 firmware - Multiwii_r1411_NHA_r23 初步測試成功
聽晚試飛
希望無意外

TOP

本帖最後由 brianyzf 於 2014-9-1 23:33 編輯
駁電腦UI睇, 油門最低數字幾多?
firmware 睇返 config.h 既 MINTHROTTLE 係咪細過 油門最低數字 (最好齊頭 ...
dtom 發表於 2014-9-1 23:17


細過,但係就係解唔到鎖

ScreenShot054.jpg (41.91 KB)

ScreenShot054.jpg

ScreenShot055.jpg (71.3 KB)

ScreenShot055.jpg

TOP

新 firmware - Multiwii_r1411_NHA_r23 初步測試成功
聽晚試飛
希望無意外   ...
dtom 發表於 2014-9-1 23:20


呢個係唔係BETA版?好似最新都仲係2.3..

TOP

我有時都係咁
部機可能唔平 (太斜會閃燈)

有時先開機
再開控都可能會咁

又有時手多, 剛開機, 燈未閃完攪個控, 都會解唔到鎖
再重插過部機既電等藍燈唔閃再試下解鎖

TOP

等等... 你油門 1112 喎
firmware  既 minthrottle 要 1100  或以下
建議 set 1050

TOP

本帖最後由 dtom 於 2014-9-1 23:47 編輯
呢個係唔係BETA版?好似最新都仲係2.3..
brianyzf 發表於 2014-9-1 23:31



試左 failsaft rth 係咪 work 先, 最怕個控無電(雖然呢個機會應該唔大 ) 或被干擾,
起碼識飛返黎先, 炸機傷人機會都底尐

2.3 只係會控制油門, 幾多秒後停摩打... 到時如果飛得高飛得遠, 咁根本無用
NHA 仲會用埋氣壓黎控制油門快慢降速, 似乎好好多
就好似條片尾咁, 部機都比起幾樓停摩打跌落地無咁傷丫

TOP

等等... 你油門 1112 喎
firmware  既 minthrottle 要 1100  或以下
建議 set 1050
dtom 發表於 2014-9-1 23:36


Firmware我改左做1150,所以正常我個油門1112係低過呢個數。

TOP

本帖最後由 dtom 於 2014-9-2 00:27 編輯

Sorry 我睇錯, 係 MINCHECK 至真
Multiwii.h 既 MINCHECK 要高過 1112
Source

TOP