本帖最後由 dtom 於 2014-9-1 23:47 編輯
呢個係唔係BETA版?好似最新都仲係2.3..
brianyzf 發表於 2014-9-1 23:31 
試左 failsaft rth 係咪 work 先, 最怕個控無電(雖然呢個機會應該唔大 ) 或被干擾,
起碼識飛返黎先, 炸機傷人機會都底尐
2.3 只係會控制油門, 幾多秒後停摩打... 到時如果飛得高飛得遠, 咁根本無用
NHA 仲會用埋氣壓黎控制油門快慢降速, 似乎好好多
就好似條片尾咁, 部機都比起幾樓停摩打跌落地無咁傷丫 |