今朝終於砌埋 FPV 係球場試飛





結果係失望而歸
主要係定高/油門唔穩定(之前炸機經驗所致加上failsafe ...
dtom 發表於 2014-8-31 11:41

OSD高度都唔好盡信,上次架cx20明明飛到1米高,但係OSD就顯示7米高,唔知係唔係平野既關係。

TOP

解鎖一向都係2-3秒以上喎
brianyzf 發表於 2014-8-31 16:06



   
唔識嘛

TOP

本帖最後由 dtom 於 2014-8-31 21:47 編輯
回覆  dtom


    GPS 問題解決, 可能係上一次 upload 左個舊 setting, 閂左 GPS 既 firmware  ...
dtom 發表於 2014-8-31 12:34



Yeah!
夜晚再試, 自穩+定向+定高+GPS hold
可以唔駛手動微調係空中, 上下大約一米, 4方大約2~3米停留(間中有陣風)
雙手唔敢離開個控, 無片

TOP

Yeah!
夜晚再試, 自穩+定向+定高+GPS hold
可以唔駛手動微調係空中, 上下大約一米, 4方大約2~3 ...
dtom 發表於 2014-8-31 21:45

好野喎,恭喜你終於攪掂MWC。

TOP

本帖最後由 dtom 於 2014-8-31 23:21 編輯

初步啫, 定高同 GPS PID 都無 tune 過

搵 Failsafe 既設定教學, 見到有人寫埋 RTH + autolanding
http://www.multiwii.com/forum/vi ... &p=35281#p35281

有片
https://www.youtube.com/watch?v=ElgDAdtcP6M

但要試都要搵到好似條片咁大地方又無人先得...難
我見外國人好多都去大球場放, 如果香港都比就好啦, 唉 (但就算搵到, 想搵個無乜人既場都難.. 好多人跑步...)

TOP

初步啫, 定高同 GPS PID 都無 tune 過

搵 Failsafe 既設定教學, 見到有人寫埋 RTH + autolanding


有片

...
dtom 發表於 2014-8-31 23:18



    要大草地有呀...
係你會唔會去...

如果要大D地方..仲有既..不過要上山

TOP

初步啫, 定高同 GPS PID 都無 tune 過

搵 Failsafe 既設定教學, 見到有人寫埋 RTH + autolanding


有片

...
dtom 發表於 2014-8-31 23:18

睇條片佢最後降落果下係失敗左,如果係硬地,可能架機都會有野爛.....

RTH記得要盡量小用呀,好多人出意外都係RTH。

TOP

RTH記得要盡量小用呀,好多人出意外都係RTH。
brianyzf 發表於 2014-9-1 09:19


   
多謝提醒
主要係想有安全尐既 Failsafe 啫
飛返黎都盡量唔會靠 RTH 既

尋日試過FPV
山狗3真係太重
5200mAh 都飛唔到 10分鐘

TOP

本帖最後由 brianyzf 於 2014-9-1 10:41 編輯
多謝提醒
主要係想有安全尐既 Failsafe 啫
飛返黎都盡量唔會靠 RTH 既

尋日試過FPV
山狗3真係太重  ...
dtom 發表於 2014-9-1 10:21


5200mAH都飛唔到10分鐘.....咁你係時候諗一點幫架機瘦身啦。
話事話山狗3有幾重?我用HD19,非常輕。

TOP

本帖最後由 dtom 於 2014-9-1 12:26 編輯

回覆 489# brianyzf

要瘦身都幾難,
以現時既配件, 最多係 cut 短尐電線... 但都偷唔到幾十g
除非改碳纖架,電調用返20A,摩打低KV值加大漿...即係換過部機

我無磅過, 網頁寫 58g(含電池)

TOP