回覆 470# alancck

我暫時係咁理解印大size 野, 首層剩係一邊出膠太偏 (endstop 太高), 或兩條膠分開左 (endstop 太低)
目標就係出現問題首層相反方向既endstop
不過最慘係當解決左endstop 問題又出現xy 比例唔岩
之前xy 比例岩....但首層其中一邊痴晒低

TOP

回覆 471# dj-x


auto cal 就係用黎 offset endstop
係唔係你果條柱/endstop安裝有問題?

TOP

回覆 472# dtom


    唔係, 已經重新裝拆過, 最後用埋自己整既 endstop holder 都係咁
要一邊試首層, 一邊調整endstop 位置先搵到最適合既位置
齋做自動調平係修正唔到 某一邊太貼平台既問題

TOP

回覆 472# dtom

最近印得怪怪地, 將endstop 位置還原返, 點知首層層厚又正常喎, 不過xy 比例 120mm 仲係差0.5mm

TOP

回覆  dtom

最近印得怪怪地, 將endstop 位置還原返, 點知首層層厚又正常喎, 不過xy 比例 120mm 仲係差0.5 ...
dj-x 發表於 2016/9/7 18:49


會唔會同熱脹冷縮有關呢?話晒成個都係鋁合金

TOP

會唔會同熱脹冷縮有關呢?話晒成個都係鋁合金
alancck 發表於 2016-9-8 18:17

如果你部機係2米高。。。
又要印0.1層厚。。。。
仲要cal機同印野既溫差大過30度。。。。。
的確係有可能。。。。。。。

via HKEPC Reader for Android

TOP

唔知有冇計錯數, 溫度跌10度, kossel mini條直柱0.65m會短0.1mm。同上次返北風cal機經驗相近

TOP

回覆 477# hon2013


    有冇個師兄用呢部機成功挑戰到120MM 八掛, 首層平均 同 XY 比例岩呢?

TOP

回覆 464# Offer


    請問點解我度到116mm , 杆長215.7mm
但我用返呢d 數據印出黎係有問題
係咪要加其他數據?

TOP

回覆  Offer


    請問點解我度到116mm , 杆長215.7mm
但我用返呢d 數據印出黎係有問題
係咪要加其他數據 ...
dj-x 發表於 2016-9-11 13:40


檢查结構

TOP