乜你變左大隻仔?講返正經,下班了有冇link?
Offer 發表於 2014-8-31 09:27



    下班了:廢言

其實#1都有..師兄

TOP

本帖最後由 dtom 於 2014-8-31 11:54 編輯

今朝終於砌埋 FPV 係球場試飛
FPV 1.jpg
FPV 2.jpg
LCD Mount.jpg
CAM anti-vibration .jpg

結果係失望而歸
主要係定高/油門唔穩定(之前炸機經驗所致加上failsafe未試到,唔敢飛太高)
飛到籃球架咁高開定高,仍舊上下2米升降。。。。
GPS 去到 I2C, 但MWC又食唔到料... (經藍芽手機睇GPS訊號)

而且係MON睇畫面
低空飛行 (6尺左右) 真係唔太認到高度,同一個油門飛飛下隻腳磨地下都唔知...
唔加翻個OSD真係唔好玩FPV
可能FPV真係要玩到幾米~幾十米先OK

試埋聲納效果都係咁既話就放棄 MWC 喇

TOP

本帖最後由 dtom 於 2014-8-31 11:46 編輯
冇咩問題既....

重點...
對頻做左..電調重調左(油門向上推會郁)..FW + AUTO TUNNING KO埋(差G ...
benng1hk 發表於 2014-8-31 11:32



你肯定APM解鎖係油門左下/右下?
睇片唔係喎... https://www.youtube.com/watch?v=NViZep7YabY
溫馨提示 :
試油門唔好裝槳...
肯定摩打轉向無錯先至裝上去
槳既方向啱, 都要摩打配合... 裝錯左反機就...

TOP

你肯定APM解鎖係油門左下/右下?
睇片唔係喎...
溫馨提示 :
試油門唔好裝槳...
肯定摩打轉向無錯先至裝 ...
dtom 發表於 2014-8-31 11:43



    多謝師兄溫馨提示(睇住個MP 佢都有寫依點的)..
另外解鎖會唔會響/顯示??

TOP

回覆 474# benng1hk


    答唔到你... 我無玩過APM

TOP

回覆 472# dtom


    GPS 問題解決, 可能係上一次 upload 左個舊 setting, 閂左 GPS 既 firmware

TOP

本帖最後由 benng1hk 於 2014-8-31 13:05 編輯
回覆  benng1hk


    答唔到你... 我無玩過APM
dtom 發表於 2014-8-31 12:32



    我都就快死
係都唔比我郁....
唔知係有咩鎖左

TOP

回覆  benng1hk


    答唔到你... 我無玩過APM
dtom 發表於 2014-8-31 12:32



    http://www.mobile01.com/topicdet ... 43&p=1#49899075
岩岩搵到依篇野...唔知DEVO 係唔係有得SET??

TOP

回覆  dtom


    GPS 問題解決, 可能係上一次 upload 左個舊 setting, 閂左 GPS 既 firmware  ...
dtom 發表於 2014-8-31 12:34



    終於解到鎖....
係油門最低..移左面HOLD 5秒

TOP

終於解到鎖....
係油門最低..移左面HOLD 5秒
benng1hk 發表於 2014-8-31 15:57


解鎖一向都係2-3秒以上喎

TOP