回覆 460# Offer

倒抽番走,一路退到去推膠果度

TOP

回覆  Offer

倒抽番走,一路退到去推膠果度
cody00703 發表於 2016-8-30 20:50



  Post your end gcode

TOP

本帖最後由 kmb182 於 2016-8-31 15:31 編輯

想問下X/Y比例唔岩, 係咪結構問題? 無得係config到修正?
我印20mm box
X係19.95/ Y係20.07
但我試印一個150mm的件
X就係149.85/ Y係150.55

同埋個噴咀行成"獲"形, 應該點set?
Problem.PNG

TOP

本帖最後由 Offer 於 2016-8-31 20:05 編輯
想問下X/Y比例唔岩, 係咪結構問題? 無得係config到修正?
我印20mm box
X係19.95/ Y係20.07
但我試印一個15 ...
kmb182 發表於 2016-8-31 09:19


把110.5上下改少少试试,但如果打印件尺寸大过100 mm時是好難調得好,可能花你幾百小時效果也不太好
image.jpg

TOP

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 7474&highlight=

修正唔係冇方法, 不過赤兔板好似冇得set tower offset. 要等佢加返呢個setting 入firmware 先得。

TOP

想問下X/Y比例唔岩, 係咪結構問題? 無得係config到修正?
我印20mm box
X係19.95/ Y係20.07
但我試印一個15 ...
kmb182 發表於 2016-8-31 09:19



    試過印出黎條邊有少少弧形,  發覺原來係6枝桿有 d 縲絲鬆左, 有虛位...
check 下 d 野有無鬆.. ?

TOP

回覆 464# Offer


    原來某一兩邊刮底既原因係其中一支柱既endstop 高左1~2mm, 並唔係因為鑊形問題

TOP

請問這個風扇合用嗎?
想在噴頭哪邊加多個。
謝謝
https://item.taobao.com/item.htm?spm=a230r.1.14.1.5FF8k4&id=536447166431&ns=1&abbucket=5#detail

TOP

請問這個風扇合用嗎?
想在噴頭哪邊加多個。
謝謝
mokchiwa 發表於 2016-9-5 21:55


number is same

TOP

回覆  Offer


    原來某一兩邊刮底既原因係其中一支柱既endstop 高左1~2mm, 並唔係因為鑊形問題 ...
dj-x 發表於 2016/9/3 01:40

師兄,想請教吓點樣知道嗰endstop係未高咗/底咗呢?

TOP