咁樣的話,試多幾卷料先
xo_ox 發表於 2024-5-18 22:22



    Yes,就算同一材料但不同品牌也有分別

TOP

不夠力退不回?係咪塞頭呀?
hktvro 發表於 2024-5-18 21:57



    不是塞頭,只係其中兩個位一時得一時又吾得

TOP

不是塞頭,只係其中兩個位一時得一時又吾得
yfwong68 發表於 2024-5-19 06:51

係咪你個Spool 邊唔夠圓或唔夠順滑kick住左?

我印左啲adaptors出黎比細卷料用,有時個adaptor鬆左都會咁

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

係咪你個Spool 邊唔夠圓或唔夠順滑kick住左?

我印左啲adaptors出黎比細卷料用,有時個adaptor鬆左都會 ...
ecorange 發表於 2024-5-19 08:57


我用拓竹料4色打印照片,間中都會退料冇力,三綠料試過打個套加大會有些小改善。

TOP

我用拓竹料4色打印照片,間中都會退料冇力,三綠料試過打個套加大會有些小改善。 ...
yfwong68 發表於 2024-5-19 10:03

so far除左個spool鬆左之外我都冇試過退料失敗
用不同雜牌料都正常
AMS 4個slot都正常

或者你開ticket問下

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

我用拓竹料4色打印照片,間中都會退料冇力,三綠料試過打個套加大會有些小改善。 ...
yfwong68 發表於 2024-5-19 10:03

加左套小心大过200mm,AMS頂盖,会顶住行吾到的,另外丝少的要加重量在丝中軸

TOP

加左套小心大过200mm,AMS頂盖,会顶住行吾到的,另外丝少的要加重量在丝中軸 ...
Offer 發表於 2024-5-19 12:08



    明白,多謝師兄們

TOP

哎呀 AMS出晒水呀 ! , 有積水差D浸壞塊電路版 , 是否用錯防潮珠 ? 那是淘的白色防潮珠像吸濕大笨象的 .

TOP

哎呀 AMS出晒水呀 ! , 有積水差D浸壞塊電路版 , 是否用錯防潮珠 ? 那是淘的白色防潮珠像吸濕大笨象的 . ...
hktvro 發表於 2024-5-19 10:49


i use ...

TOP

i use ...
xo_ox 發表於 2024-5-19 20:45


昨晚將受左潮既珠加熱, 又可以再用.

TOP