本帖最後由 benng1hk 於 2014-8-29 16:31 編輯
brianyzf 發表於 2014-8-29 15:55



    唉...禍不單行
遙控DN,UP,EXT,ENT ,R ,L
突然都冇反應
TB 店叫我擺下佢...
我又諗緊對返個RX1002 姐...唔洗咁呀

TOP

唉...禍不單行
遙控DN,UP,EXT,ENT ,R ,L
突然都冇反應
TB 店叫我擺下佢...
我又諗緊對返個RX1 ...
benng1hk 發表於 2014-8-29 16:28


你做過乜事會無反應?

TOP

你做過乜事會無反應?
brianyzf 發表於 2014-8-29 16:31



    睇緊DTOM 師兄對頻...果段片...無啦啦咁
仲未UPDATE FW試

TOP

睇緊DTOM 師兄對頻...果段片...無啦啦咁
仲未UPDATE FW試
benng1hk 發表於 2014-8-29 16:32


之前有反應?

試下重新對頻睇下得唔得。

TOP

之前有反應?

試下重新對頻睇下得唔得。
brianyzf 發表於 2014-8-29 16:39



    依家係郁唔到..入唔到MENU...
依家UPDATE 個FW睇下有冇料到

TOP

之前有反應?

試下重新對頻睇下得唔得。
brianyzf 發表於 2014-8-29 16:39



    KO左個問題了
你果個4.0.1問題..有人話係BUG黎...
我睇過SOUND.INI 應該正常...
睇怕要等佢再UPDATE

TOP

KO左個問題了
你果個4.0.1問題..有人話係BUG黎...
我睇過SOUND.INI 應該正常...
睇怕要等佢再UPDATE ...
benng1hk 發表於 2014-8-29 17:04


改左用另一個改既FIRMWARE,都係無中位音,唯有等UPDATE。

TOP

改左用另一個改既FIRMWARE,都係無中位音,唯有等UPDATE。
brianyzf 發表於 2014-8-29 23:54



    話時話..有人講改左自制D FW 要用PPM 去行..係唔係真...
師兄..有冇試過??

TOP

話時話..有人講改左自制D FW 要用PPM 去行..係唔係真...
師兄..有冇試過?? ...
benng1hk 發表於 2014-8-30 11:14


唔明,唔同接收有唔同制式,好似我另外買既果兩個接收,係用DSM2制式既,所以對頻時都要選DSM2。

睇過論壇,PPM係用黎玩模擬器用既,發射唔會有信號出。

TOP

本帖最後由 benng1hk 於 2014-8-30 11:34 編輯
唔明,唔同接收有唔同制式,好似我另外買既果兩個接收,係用DSM2制式既,所以對頻時都要選DSM2。

睇過論 ...
brianyzf 發表於 2014-8-30 11:30



   
不過..我見<<下班了>>...寫佢行PIX 要用到
話要經過佢..(當時我會估當HUB咁用)

TOP