benng1hk 當前離線
進階會員
brianyzf 發表於 2014-8-29 15:55
TOP
brianyzf 當前離線
唉...禍不單行 遙控DN,UP,EXT,ENT ,R ,L 突然都冇反應 TB 店叫我擺下佢... 我又諗緊對返個RX1 ... benng1hk 發表於 2014-8-29 16:28
你做過乜事會無反應? brianyzf 發表於 2014-8-29 16:31
睇緊DTOM 師兄對頻...果段片...無啦啦咁 仲未UPDATE FW試 benng1hk 發表於 2014-8-29 16:32
之前有反應? 試下重新對頻睇下得唔得。 brianyzf 發表於 2014-8-29 16:39
KO左個問題了 你果個4.0.1問題..有人話係BUG黎... 我睇過SOUND.INI 應該正常... 睇怕要等佢再UPDATE ... benng1hk 發表於 2014-8-29 17:04
改左用另一個改既FIRMWARE,都係無中位音,唯有等UPDATE。 brianyzf 發表於 2014-8-29 23:54
話時話..有人講改左自制D FW 要用PPM 去行..係唔係真... 師兄..有冇試過?? ... benng1hk 發表於 2014-8-30 11:14
唔明,唔同接收有唔同制式,好似我另外買既果兩個接收,係用DSM2制式既,所以對頻時都要選DSM2。 睇過論 ... brianyzf 發表於 2014-8-30 11:30