係未因為啲邊位印唔到,邊淺中間深,好似塊玻璃凹陷咗咁呢
alancck 發表於 2016-8-24 12:32


中間深D,咪即係同個鑊相反囉
即係中間突起左
會唔會係夾玻璃太大力呀?

TOP

應該是玻璃質量問題唔平.

2016-08-24 13.54.25.jpg (79.4 KB)

應該是玻璃質量問題唔平.

2016-08-24 13.54.25.jpg

TOP

仲唸住玻璃會平D添

TOP

應該是玻璃質量問題唔平.
hktfchan 發表於 2016/8/24 13:59

但係睇落好似係差1,2層,啫係0.1,0.2mm?

TOP

本帖最後由 dtom 於 2016-8-24 14:53 編輯

回覆 392# hktfchan

大塊既玻璃就可能會唔平(起碼都窗口咁大)
咁細塊唔應該有0.1mm既誤差喎

你印呢層係幾厚?
係咪確定導軌,滑車,塔台所有螺絲都無鬆?
有任何地方鬆左, 你自調平都唔可能靚

最簡單測試係手拎住塔台
好似開氣水蓋咁既方向轉動
你"唔應該"轉得郁個塔台
郁到即係有螺絲未上實

TOP

基本上現在印同一個位置都有這個問題.

我試下轉下塊玻璃, 再印同一位置, 就知道是否玻璃有問題.

TOP

本帖最後由 cody00703 於 2016-8-24 16:58 編輯

image1.jpg
翹起的問題已經解決,但外圈直徑比原檔縮了1mm,內圈直徑縮了3mm,請問應該如何解決?
印Test Cube時無大問題
Thanks a lot

TOP

已經檢查診所有螺絲皮帶, 將玻璃轉180度, 問題同樣在差不多位置發生. 所以問題我估應該不是玻璃, 等高手解決. 現在印大d件, 有啲位置到位, 有啲位置不到位.

2016-08-24 17.24.18.jpg (90.15 KB)

2016-08-24 17.24.18.jpg

2016-08-24 17.24.27.jpg (99.17 KB)

同樣位置向上, 玻璃轉了180度

2016-08-24 17.24.27.jpg

TOP

已經檢查診所有螺絲皮帶, 將玻璃轉180度, 問題同樣在差不多位置發生. 所以問題我估應該不是玻璃, 等高手解 ...
hktfchan 發表於 2016-8-24 17:35



   參數 M8084 S是多少?

TOP

應該是玻璃質量問題唔平.
hktfchan 發表於 2016-8-24 13:59



    你的主要原因是塔台行成鑊形

TOP