回覆 23# 絕對好奇


    你的隻豬270x220x240但我隻 什種牛外面積是400w x 400d x 800h,但只有4條1204 + 2020 aluminum extrusion 我會更擔心lo..  a.. 都是買4040 和 1604安全一些

TOP

core xy 有咩好處??

TOP

回覆 26# 絕對好奇


    如果要再買  你會在TB 買鋁或是銅板,鋁板 : rmb30, 銅板 :rmb90..

TOP

回覆 33# jackieleehome

回覆 31# jackieleehome

打印咁大面積的確係一種挑戰,不過擔心都無用,
如果係我嘅話,我會係決定改唔改之前,用speed 80或100,
打印一塊5mm厚用盡打印面積嘅實心膠板,睇下部機係高速打印時有無搖,
塊膠扳有無趬邊甩底,以証實噴嘴同heatbed是否水平,螺杆是否同步,
而且打印咁大面積時,無論打印ABS或PLA,我都一定會加heatbed,
另外機身要加罩同可調速抽氣風扇,以保持機箱、噴頭、heatbed桓溫。

至於用鋁板定銅板呢個問題,為保持整塊heatbed溫度平均及穩定,不受冷縮熱脹影響,
我覺得大面積應該用銅板比較好,而且係打印完成後,建議將塊玻璃,
放係notebook散熱風扇上面,加速散熱,等件模型自然甩底以免起底時受損!

以上乃小弟愚見,唔知師兄意見如何,歡迎各抒己見,互相交流一下!

TOP

回覆 34# 絕對好奇


    thanks man

TOP

core xy 有咩好處??
Roz 發表於 2015-1-18 15:59



    巧妙,省位

TOP

除咗Deltabot之外, CoreXY係另一款不用擔住X同Y stepper四圍走的design, XYZ三個stepper都係靜止的, 成個結構原則上會輕D同埋唔會有重量係到高速行走引至部機打印時搖來搖去.  但佢個傳動(皮帶)相對又複雜番, 好多時得不償失.

TOP

回覆 37# julyxiv

i saw the CoreXYZ design in open source too..

TOP

師兄進度如何? 有冇更新睇下?

TOP

回覆 39# bunbunlui

有,大家睇相..
最後版本
My CoreXY.JPG
X axis end connector
20150129_180240.jpg
20150201_155129.jpg
all CNC parts
20150130_213458.jpg
Z 平台
20150131_221547.jpg
今日造到...
20150203_173305.jpg

明天繼續

TOP