呢個控制只係駁 ramps 果個, 通常用黎吹噴咀,
吹 cold end 通常係另外駁, 要長開既(或起碼 hotend 一 ...
dtom 發表於 2014-9-5 10:13 
因為閃豬本身跟黎果把係吹 cold end 既, 而本身係無風扇吹 hot end.
makerbot 原身既設計應該一樣, 好似都無 hot end 既風扇, 我見 makerware 可以 控制, 有點奇怪, 所以想問清楚.
如果 software 有得控制 hot end 既風扇, 係咪即係佢塊板已經預左有地方比我地加風扇而又可以控制開關, 係既我就唔駛外加了.
不過, 唔知有無得 PWM 改風速? 因為風太大會印唔到野, 我家陣都係用 PWM 出 128 (開一半) 已經好夠, 如果唔 set 比佢全開, 幾乎印唔到野,一條條絲咁. |