Super, 把風扇咪就係吹住噴咀, 自己加果把 lor, 鬼叫自己電子盲, 淨係識直駁火牛人手開關~ ...
elvinlws 發表於 2014-9-5 10:30


ching,  請問點樣可以駁把風扇吹噴咀....應該駁去邊度?
我仲盲喇, 連點插都唔識, 只係識強行外加電源比風扇.
如果可以插落部機, 再用 makerware gen gcode 可以控制到佢既, 咪仲正.

TOP

呢個控制只係駁 ramps  果個, 通常用黎吹噴咀,
吹 cold end 通常係另外駁, 要長開既(或起碼 hotend 一 ...
dtom 發表於 2014-9-5 10:13



因為閃豬本身跟黎果把係吹 cold end 既, 而本身係無風扇吹 hot end.
makerbot 原身既設計應該一樣, 好似都無 hot end 既風扇, 我見 makerware 可以 控制, 有點奇怪, 所以想問清楚.

如果 software 有得控制 hot end 既風扇, 係咪即係佢塊板已經預左有地方比我地加風扇而又可以控制開關, 係既我就唔駛外加了.
不過, 唔知有無得 PWM 改風速?  因為風太大會印唔到野, 我家陣都係用 PWM 出 128 (開一半) 已經好夠, 如果唔 set 比佢全開, 幾乎印唔到野,一條條絲咁.

TOP

回覆 27# dtom

睇到師兄POST JHead IV張圖出黎, 想問JHead IV 1.75mm係咪設計有缺憾? PTFE管直通落到噴嘴頂咁滯, 膠料真正受熱溶膠只係噴嘴尖發生, 當膠料去得快D既時候, 個噴嘴尖既熱量係咪唔夠, 引致溶唔切D膠?

TOP

回覆 33# bunbunlui


應該話因應 PLA 會塞頭既問題而設計,
PLA 大約 40 度就開始軟化, 如果太早開始軟, 就唔夠力推膠而塞頭

你講既問題話太快會溶唔切膠亦無可能
因為PLA平時 (80 mm/s 以下) 只需要190度左右
要印得快, 當然亦唔可以用返190度, 要加幾多就要試喇
越印得快溫度係要越高, 好合理

但如果溫度過高亦會有問題,
除非你印膠唔做收鼻水動作,
否則反而因為PLA受熱過高變質而塞頭
尤其係印完件果下
除非你 set 左 cold end 風扇繼續吹住
直到溫度降返 170 度以下 (會軟.但唔會變質)

TOP

回覆 34# dtom

熱塊溫度係夠, 但係當出膠速度快左, 溶膠所帶走既熱量會令到噴嘴尖既溫度低左, 而加熱塊既熱量又未咁快傳到個尖度補充返, 因為Thermister係讀加熱塊既溫度, 所以會以為噴嘴都夠溫度
新既噴頭好多都唔俾PTFE管入, 只係俾膠條入噴嘴, PTFE管最多只係到加熱塊既一半, 咁會令到溶膠既路徑長左, 減少噴頭溫度唔平均既情況

TOP

清晒齒輪膠絲後, 出膠算順, 但仍有 Tak Tak 聲, 請問係咩原因? 係咪同齒輪蝕左有關?

TOP