另外如果塞咗嘴,點搞?
綠袖子 發表於 2016-8-24 05:02 
首先要確定佢真係塞咀..
出唔到膠唔代表塞, 好多原因令佢出唔到膠
例如用太高溫印,
啲膠未到噴咀就軟左,
填滿左中間既喉管,
壓力大到送絲器唯唔到膠而磨膠,
到條膠無左一忽
解決方法係退返膠出黎:
工具 > 預熱 , 按噴頭 1 中間個數字加熱, 再set返低至180度,
返回 > 裝卸耗材 > 當溫到夠就按 E1 右邊既向上制 (要間中再按,佢退一陣就停)
正常就會退到膠, 摸住卷膠既入絲位感受下係咪退緊出黎
退到最後你應該會見到頭1-2cm會帳左 (正常都係咁..)
然後應該會卡位係送絲器度...
因為入口位細過帳左既部份, 所以唔可以完全退晒出黎
咁就要人手剪左帳左既部份
係送絲器出膠果邊個咀有個蓋,推盡就可以拉條鐵氟龍喉出黎

2邊同時向下壓到底, 然後推一下鐵氟龍喉再出力抽出....
記住一定要壓到底...一定要壓到底... 一定要壓到底 重要既事要講3次... |