我想問一下,如果我想用google sketchup畫完啲嘢,放去部機度印,我係唔係一定要裝提供嘅軟件?

TOP

另外如果塞咗嘴,點搞?

TOP

我想問一下,如果我想用google sketchup畫完啲嘢,放去部機度印,我係唔係一定要裝提供嘅軟件? ...
綠袖子 發表於 2016-8-24 04:23


SketchUP 裝 STL , 咁你畫既圖就可以 export 做 stl 檔案
呢度有教點裝 plugin
    http://pizgchen.blogspot.hk/2014/06/sketchup-stl.html


export  左stl 之後要用切片軟件變成 gcode 檔案
切片軟件都係有好多種, 版主既連結有個叫 ChiTuSlicer
其實係源自 CURA (ultimaker 機出既切片軟件)
另外大路既有 KISSlicer (官方forum ManualDownload link)

仲有其他就自己爬文喇
介紹個網比你睇 (3D印表機 DIY 建構筆記)
雖然好耐無更新, 但好多野都仲啱新手睇

TOP

另外如果塞咗嘴,點搞?
綠袖子 發表於 2016-8-24 05:02



    請爬文,之前已經說過

TOP

回覆  Offer

終於知到有咩問題, 唔怪得部怪怪地
就係唔知點解自動調平好似冇效, 噴咀成日掃地



另外仲 ...
dj-x 發表於 2016-8-24 02:46


八掛並非新手或未調好的機去試印,你的主要原因是塔台行成鑊形,印細件不明顕,大約100mm直徑便明顯了,tune好先啦,更改赤兔直徑設定可以修正,不要急這樣可以玩你幾百小時
Video有講條喉怎樣放,你而家咁行是安裝不到亞加力片

TOP

另外如果塞咗嘴,點搞?
綠袖子 發表於 2016-8-24 05:02



首先要確定佢真係塞咀..
出唔到膠唔代表塞, 好多原因令佢出唔到膠

例如用太高溫印,
啲膠未到噴咀就軟左,
填滿左中間既喉管,
壓力大到送絲器唯唔到膠而磨膠,
到條膠無左一忽

解決方法係退返膠出黎:
工具 > 預熱 , 按噴頭 1 中間個數字加熱, 再set返低至180度,
返回 > 裝卸耗材 > 當溫到夠就按 E1 右邊既向上制 (要間中再按,佢退一陣就停)
正常就會退到膠, 摸住卷膠既入絲位感受下係咪退緊出黎

退到最後你應該會見到頭1-2cm會帳左 (正常都係咁..)
然後應該會卡位係送絲器度...
因為入口位細過帳左既部份, 所以唔可以完全退晒出黎

咁就要人手剪左帳左既部份
係送絲器出膠果邊個咀有個蓋,推盡就可以拉條鐵氟龍喉出黎


2邊同時向下壓到底, 然後推一下鐵氟龍喉再出力抽出....
記住一定要壓到底...一定要壓到底... 一定要壓到底 重要既事要講3次...

TOP

八掛並非新手或未調好的機去試印,你的主要原因是塔台行成鑊形,印細件不明顕,大約100mm直徑便明顯了,t ...
Offer 發表於 2016-8-24 08:54


   
請問張相睇到塔台行成鑊形係咩意思?
點樣係張相睇到
同有咩影響呢?
thx

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone

TOP

請問張相睇到塔台行成鑊形係咩意思?
點樣係張相睇到
同有咩影響呢?
thx

via HKEPC Ionic Reader ...
andylo 發表於 2016/8/24 12:15

係未因為啲邊位印唔到,邊淺中間深,好似塊玻璃凹陷咗咁呢

TOP

嗰印台唔平,一邊高一邊低,調平也解決不了。有什麼方法?謝!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP