Offer兄剛剛發現問題。。當印高少少既野
發現部機其中一個位置會有少少磨
磨到個頭既情況出現。。想問我應該點turn番佢

TOP

請問用slic3r 將個SLT轉gcode, 但去到Kossel mini時會係角落頭印而唔係係bed的中間印, set錯咩呢? ...
yschan 發表於 2016-8-22 02:40



轉180mm圓形打印平台

TOP

Offer兄剛剛發現問題。。當印高少少既野
發現部機其中一個位置會有少少磨
磨到個頭既情況出現。。想問我應 ...
tom001 發表於 2016-8-22 08:04



    Video

TOP

原來印個正常既風扇罩出黎都幾有難度

另外我有幾粒鏍絲滑左牙
我想問
1.上面 三角架 連接三條垂直2020 既鏍絲係咩規格?
2.底部鋁板鏍絲規格?

TOP

本帖最後由 sk2k 於 2016-8-23 11:43 編輯

原本個風扇罩 stl 唔係幾好印,
順便學下用 sketchup,  重新畫過同改左少少, 應該無之前咁易斷, 同埋修左少少位應該唔會頂枝扞...

fff.png

http://pastebin.com/xLiCFWbN
save 做 xxx.stl

TOP

談起風扇罩, 大家的風扇嘈不嘈? "達達聲"感覺比步進還吵.... haha...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

發現部機其中一個位置會有少少磨 ...
tom001 發表於 2016-8-22 08:04


如果第一層磨既話
check  下有無螺絲鬆左
關機咁試, 塔台係正中間, 用手試下水平方向左右自轉
如果發現可以輕微水平自轉,即係有螺絲未上實

如果話印到幾MM高仲有啲位會磨到
可以係切片軟件set
按 [Ctrl] + [E] 改呢度
FixZ.jpg

我set 2mm

TOP

回覆 366# diy0627


無呢啲聲喎

TOP

談起風扇罩, 大家的風扇嘈不嘈? "達達聲"感覺比步進還吵.... haha...
diy0627 發表於 2016-8-22 17:21


我一D唔嘈.

講開風扇罩, 我就有一邊頂住斜桿, 後來用銼磨走佢.

TOP