回覆  kmb182


   呢個問題既原因係上級 folder 有 unicode 既簡體字
dj-x 發表於 2016-8-19 20:13



    Yes

TOP

回覆 309# dj-x

我果條見到係送絲摩打磨到條膠成個坑所以送唔到絲

TOP

回覆 1# Offer

請問各位師兄能夠指教怎樣經-ChiTu Pro V2.0专业版跟此打印機連上呢??我已經可以經無線router連上打印機及用其slicer軟件打印出實物。但經Pro則無法連上!謝謝幫忙。

TOP

我想問我試print一個100mm (X軸) x 20mm (Y 軸) GE box
印左出黎X得98.6, Y就19.8
咁應該減M8009?
另外當我load左個config去部機之後, 洗唔洗由頭set Z: 0 位, 調平多次?

TOP

回覆  Offer

請問各位師兄能夠指教怎樣經-ChiTu Pro V2.0专业版跟此打印機連上呢??我已經可以經無線route ...
edwardfcy 發表於 2016-8-19 21:06



閂左slicer軟件, 唔可以同時用
最好部機都閂埋先
先開ChiTu Pro, 再開機, 正常20秒refresh就連到線

TOP

回覆  Offer

請問各位師兄能夠指教怎樣經-ChiTu Pro V2.0专业版跟此打印機連上呢??我已經可以經無線route ...
edwardfcy 發表於 2016-8-19 21:06



    run as admin

TOP

我想問我試print一個100mm (X軸) x 20mm (Y 軸) GE box
印左出黎X得98.6, Y就19.8
咁應該減M8009?
另外當我load左個config去部機之後, 洗唔洗由頭set Z: 0 位, 調平多次?

kmb182 發表於 2016-8-19 21:12



M8009  應該減   
load左個config去部機之後, 由頭set Z: 0 位, 調平多次

TOP

回覆 295# dtom

多謝 dtom 指教

試印 2020Test.STL
小弟最初都是 19.8  x  19.8 左右,

不斷更改 減 M8009,發現會傾斜

最後發現改 M8084 由S110.500000 --> 112 就很完美

e.jpg

TOP

回覆 317# dtom
咁第一層點先知係咪正確?
同埋會唔會關體積事,我地試過print細件野無事,print尼件就係咁翹
因為我地個環既直徑都有12cm左右
仲要填充60%(方便後期加工)
底就用左皺紋膠紙

另外print出尼既野表面有好多一粒粒,唔得光滑,應該係屬於咩問題

TOP

回覆  dj-x

我果條見到係送絲摩打磨到條膠成個坑所以送唔到絲
綠袖子 發表於 2016-8-19 20:45



    jam 左.. 推送唔到絲, 所以齋磨, 磨到成條坑. 好多原因....可能唔知邊度塞左, 而我衰另一樣..
我初時好多時都係咁, 臨埋尾先至炒粉真係火滾, 原因係之前入線卷線鬆過出黎, 我無留意求其圈返入去, 但咁樣其實可能係打左結, 當印到咁上下卷線就會比個結卡實左轉唔到...
記得唔好就咁圈返入去, 要順住捲返上去

TOP