本帖最後由 dtom 於 2016-8-18 22:42 編輯
    要 tune 機 應該係每次upload config file 去"打印"一次 定係自己整個txt file 將要改 ...
dj-x 發表於 2016-8-18 21:04

我既做法係另外save一個 dtom_config.gcode (或 .txt 都得)
save 去sd card, 然後係機度"印一次"

當然如果你主程式set好左
可以係果度直接 send 去 sd card
再右click sd card 既 config.gcode > print file
然後再做返 paper test > set Z=0 > 自動調平

再印磚仔

另外... 印磚仔最好都係自己用返切片軟件畫一次
我發覺 default setting 同 offer 比既磚仔gcode有啲出入
以後你印既野都係自己切片, 所以都係用佢黎試先準

印磚仔通常會先係外圍印多 1-2 圈
要留意下會唔會太貼平台, 或者離開太多
大約咁為之適中
Frist Lavyer.jpg

如果你見條線壓唔係咁樣, 就立即係LCD度取消打印
如果條線壓到幾乎睇唔到, 即係Z set 得太低
可以用主程式手動微調
先按 home > 再打指令 G1 Z0.05 F1000
fine tune Z hight.jpg

即係叫個噴頭移離平台0.05mm
然後再  set Z=0
呢次因為你無改過 config, 所以唔駛再做調平


相反, 如果離開太遠, 指令就改為  G1 Z-0.05 F1000

TOP

回覆  Offer


    要 tune 機
應該係每次upload config file 去"打印"一次 定係自己整個txt file 將要改 ...
dj-x 發表於 2016-8-18 21:04



    要加最後果句先會save,留意我個config

TOP

初印結果, 表現不佳
X 19.67
Y 20.14
Z 10.12

另外封頂的部分好像有出膠不足。。 ...
diy0627 發表於 2016-8-18 22:07



    其實我個config的出絲量是比正常少,自tune吧

TOP

多謝Offer 幫忙,

初印測試
a.jpg
c.jpg
d.jpg

收頂都係唔得,要在切片下功夫

TOP

回覆 294# my820

唔係尖頂既公仔最好都係加返 15% infill
頂要厚0.6以上 (自己計返要幾層)

TOP

我既做法係另外save一個 dtom_config.gcode (或 .txt 都得)
save 去sd card, 然後係機度"印一次"

當然如 ...
dtom 發表於 2016-8-18 22:10


其實你應該獨立出個教學post免得幾十樓在上面就好難揾返

TOP

其實你應該獨立出個教學post免得幾十樓在上面就好難揾返
Offer 發表於 2016-8-19 00:08


Dtom兄得閒先露兩手,獨立出個教學佢會想死

TOP

本帖最後由 super_fatman 於 2016-8-19 04:10 編輯

都報告一下.

拆噴咀, 清咗啲膠 (用熱水唔夠, 都要上番去heat block先夠熱), 上番噴咀, 可以上多1/4個圈, 應該迫得實過之前, 可以順利印了.

另, WIFI 一直設定唔到, 最後甩個 WIFI module 出黎, 插番上去一次, 之後就無事.

FG162320349-01825.jpg

TOP

又多幾個同學仔畢業了,了解多了,動手多了,就有自救能力和複製另外一部3D printer能力了

TOP

本帖最後由 hktfchan 於 2016-8-19 09:06 編輯

Ching, 第一下射好多出嚟, 邊個參數可以見修改?  Thx.

2016-08-19 08.56.35.jpg (47.42 KB)

2016-08-19 08.56.35.jpg

2016-08-19 08.56.50.jpg (104.31 KB)

2016-08-19 08.56.50.jpg

TOP