dtom 當前離線
進階會員
要 tune 機 應該係每次upload config file 去"打印"一次 定係自己整個txt file 將要改 ... dj-x 發表於 2016-8-18 21:04
TOP
Offer 當前離線
Moderator
回覆 Offer 要 tune 機 應該係每次upload config file 去"打印"一次 定係自己整個txt file 將要改 ... dj-x 發表於 2016-8-18 21:04
初印結果, 表現不佳 X 19.67 Y 20.14 Z 10.12 另外封頂的部分好像有出膠不足。。 ... diy0627 發表於 2016-8-18 22:07
my820 當前離線
初級會員
我既做法係另外save一個 dtom_config.gcode (或 .txt 都得) save 去sd card, 然後係機度"印一次" 當然如 ... dtom 發表於 2016-8-18 22:10
ghost2377 當前離線
中級會員
其實你應該獨立出個教學post免得幾十樓在上面就好難揾返 Offer 發表於 2016-8-19 00:08
super_fatman 當前離線
hktfchan 當前離線
2016-08-19 08.56.35.jpg (47.42 KB)
下載次數:52
2016-8-19 09:06
2016-08-19 08.56.50.jpg (104.31 KB)
下載次數:66