回覆 16# lam5799

雙機持有者表示始終ipad取代唔到電腦
如果電腦少用純文書又冇理由一定要windows
可以考慮 m1 macbook

TOP

回覆  xo_ox

Use this?
gitclone 發表於 2023-2-22 04:37



    Yes ...

TOP

回覆 22# xo_ox

咁應該係30日後自動變personal license

TOP

我用iPad mini 6 玩完好無問題Pad pro 更加好啦,免費版主要係無得輸出高像數STL其餘和付費版無分別,可以用中文顯示,又有官網youtube教學好易上手
https://www.youtube.com/playlist ... DOH4VzhhEL-mjOUoaa8

TOP

回覆 16# lam5799

現在 Window版、Mac版、ISO版 都有

TOP

免費版主要係無得輸出高像數STL其餘和付費版無分別,可以 ...
danielka 發表於 2023-2-23 10:48


正正就係依個問題,吾明點解要用佢。

TOP

回覆 26# 亞基拉
可以一個月咁買要果時先比綫,人地用咁多時間開發要比錢我覺得好合理只是我們太不尊重知識產權特別喜歡用開心版

TOP

onshape 不了
幾年前改咗免費版用家嘅文件係公開, 唔介意就可以.
super_fatman 發表於 2023-2-21 15:05


因為用了很久solidworks , 用onshape會好開心,不用重新再學

TOP

回覆  亞基拉
可以一個月咁買要果時先比綫,人地用咁多時間開發要比錢我覺得好合理只是我們太不尊重知識產 ...
danielka 發表於 2023-2-23 17:23


我冇話用開心版,我自己都唔係。免費出吾到high res,要比錢嘅就梗加吾洗用佢

TOP

回覆  亞基拉
可以一個月咁買要果時先比綫,人地用咁多時間開發要比錢我覺得好合理只是我們太不尊重知識產 ...
danielka 發表於 2023-2-23 17:23


free version只可以有兩個design (file),比錢就可以開多幾個,咁到吾比錢嗰時可以揀返邊兩個可以喺free 版度開定係點?

TOP