6條斜桿一樣長度.
3條柱由end stop去底部距離一樣.

TOP

今日個風扇推到推唔著.  喺淘寶有未找到一模一樣. 有冇師兄知道邊度有得買? thx. ...
hktfchan 發表於 2016-8-18 09:33



    Noted

TOP

不過有事請教一下, 膠離開銅咀時, 比較傾向結在一起而非流水般垂直落, 是銅咀的原因? 未知會否影響打印質素呢?..
diy0627 發表於 2016-8-18 11:22


是正常的,不影響打印,video也是一樣

TOP

請問膠絲用剩3米左右,想更換一卷新膠絲,是怎樣換的?白膠喉內的舊膠絲是否要加熱用手扯走先呢?
新手,謝謝. ...
hellokitty123 發表於 2016-8-18 13:03



    用得咁快?廿四小時打印?可否分享一下打好的相片?咁多成品一定好好睇

TOP

請問膠絲用剩3米左右,想更換一卷新膠絲,是怎樣換的?白膠喉內的舊膠絲是否要加熱用手扯走先呢?
新手,謝謝. ...
hellokitty123 發表於 2016-8-18 13:03



  裝卸耗材,  先加熱,E1向前幾秒,把E1向後直至完全回收,其實回抽了五六寸已可以停止加熱

TOP

整完真係順左出到, 但會係開始加熱就不停咁流出黎, 搞到第一層都印唔好, 有無咩可以改善?
謝謝師兄
...
gundam3000hk 發表於 2016-8-18 17:10



    切片時把圍邊設定加多兩圈到打印主體時便夠膠,或者在start gcode內加入加熱後打印前把E出絲10mm先印便可

TOP

其實係咪每次apply config file, 都要從新做一之paper test + 調平?

應該做 paper test 先 定自動調平先? ...
dj-x 發表於 2016-8-18 19:02


Apply左定要tune

次序跟video

TOP

回覆 287# Offer


    要 tune 機
應該係每次upload config file 去"打印"一次 定係自己整個txt file 將要改既code 放入去.
我試過將一小段code(config) 放入txt 去打印, 但後來先知道原來冇update 到個設定
係咪要係txt 加 save command

TOP

加熱紅燈唔著,除了對換接線,我要在LED左邊加焊錫先著
QC有問題

TOP

初印結果, 表現不佳
X 19.67
Y 20.14
Z 10.12

另外封頂的部分好像有出膠不足。。

TOP