andyngo 當前離線
中級會員
TOP
Offer 當前離線
Moderator
今日個風扇推到推唔著. 喺淘寶有未找到一模一樣. 有冇師兄知道邊度有得買? thx. ... hktfchan 發表於 2016-8-18 09:33
不過有事請教一下, 膠離開銅咀時, 比較傾向結在一起而非流水般垂直落, 是銅咀的原因? 未知會否影響打印質素呢?.. diy0627 發表於 2016-8-18 11:22
請問膠絲用剩3米左右,想更換一卷新膠絲,是怎樣換的?白膠喉內的舊膠絲是否要加熱用手扯走先呢? 新手,謝謝. ... hellokitty123 發表於 2016-8-18 13:03
整完真係順左出到, 但會係開始加熱就不停咁流出黎, 搞到第一層都印唔好, 有無咩可以改善? 謝謝師兄 ... gundam3000hk 發表於 2016-8-18 17:10
其實係咪每次apply config file, 都要從新做一之paper test + 調平? 應該做 paper test 先 定自動調平先? ... dj-x 發表於 2016-8-18 19:02
dj-x 當前離線
進階會員
cws293 當前離線
初級會員
diy0627 當前離線