會轉就繼續加, 上到10以上都無問題, 除非左轉右轉

TOP

會轉就繼續加, 上到10以上都無問題, 除非左轉右轉
dtom 發表於 2014-8-8 11:43


無錯,應該係再增加,但係因為個重量唔平衡所以我無再增加個數值,重新佈線後先再試。

架機有個好奇怪既現像,由於我唔敢飛太高,所以只係離地10cm左右,但當唔小心咁急跌落地撞到其中一邊既腳,成架機既反應該會突然好快咁反轉,pitch同roll我只係set 2

TOP

本帖最後由 dtom 於 2014-8-8 13:44 編輯

你部細機可以試下綁繩 set pid
好既PID值應該係空中撞到野 (或用手頂下其中一隻腳)
只係上下3下內就可以調整原位
http://v.youku.com/v_show/id_XNTQyNDE1NzE2.html

不過佢改左用個控既 VR 黎 set PID 好似易好多
http://youtu.be/aq1jXHMiJgg

我剩係睇過片, 未試過改 code
https://www.youtube.com/watch?v=6WnYLCQv1hs

TOP

本帖最後由 brianyzf 於 2014-8-8 13:53 編輯
你部細機可以試下綁繩 set pid
好既PID值應該係空中撞到野 (或用手頂下其中一隻腳)
只係上下3下內就可以調 ...
dtom 發表於 2014-8-8 13:39

我有諗過係我既P值太高,所以我SET到2黎試,效果好啲,然後就試下加大I同D值,不過都係怕重量唔平衡所以無再試落去。

你呢條片我睇過,但係我架細機係H型,唔可以用綁繩呢招,否則呢個方法我都覺得幾好。

TOP

本帖最後由 dtom 於 2014-8-8 16:19 編輯

H 型
唔係 X 或 十字型咩?
2隻都可以用綁繩 set pid喎
第一條片講國語果條就係 X 型(你睇8分鐘左右, UI既箭咀睇到)

TOP

H 型
唔係 X 或 十字型咩?
2隻都可以用綁繩 set pid喎
第一條片講國語果條就係 X 型(你睇8分鐘左右, U ...
dtom 發表於 2014-8-8 16:17


H型意思就好似H個型咁,唔似十同X咁四條軸離開中心點係同一長度,綁繩既話自轉唔同十字或者X型。

TOP

你塊 FC 係咪 MWC
firmware 簡左咩

TOP

你塊 FC 係咪 MWC
firmware 簡左咩
dtom 發表於 2014-8-8 18:15


係MWC

簡左都係X型,2.2VER

TOP

本帖最後由 dtom 於 2014-8-8 18:31 編輯

咁理論上應該都可以綁對角嫁
不過受唔到力 唔可以直接綁摩打
但我見過有人用支棍綁住部機,咁機架就唔駛受力

如果前後軸一樣闊, 咁只係機架唔係 X 直線啫, 一樣係4個摩打中央放 FC 啫, 唔影響4個摩打既數據丫

如果前後軸唔一樣闊, 咁塊 FC 應該都要放中央下麻(會移前/後左?) 唔係點知點平衡呢? 除非 firmware 有得 offset 中心位啫

TOP

打算試下 bardwii
https://github.com/bradquick/bradwii

佢都係 base on MultiWii
但再重新寫過, 重點係加入 Auto PID tuning!

TOP