dtom 當前離線
進階會員
TOP
brianyzf 當前離線
會轉就繼續加, 上到10以上都無問題, 除非左轉右轉 dtom 發表於 2014-8-8 11:43
你部細機可以試下綁繩 set pid 好既PID值應該係空中撞到野 (或用手頂下其中一隻腳) 只係上下3下內就可以調 ... dtom 發表於 2014-8-8 13:39
H 型 唔係 X 或 十字型咩? 2隻都可以用綁繩 set pid喎 第一條片講國語果條就係 X 型(你睇8分鐘左右, U ... dtom 發表於 2014-8-8 16:17
你塊 FC 係咪 MWC firmware 簡左咩 dtom 發表於 2014-8-8 18:15