本帖最後由 ma_hty 於 2014-12-28 15:16 編輯
ReplicatorG driver章節內容有修改!

post已update!
絕對好奇 發表於 2014-12-28 05:58


提提你, 不要用 notepad 修改 start.gcode 和 end.gcode 檔, 要用 ReplicatorG 或 wordpad 才成.

這個是微軟的麻煩野.  情況是這樣的, 其他系統的換行字元 都是只用 '\n' 一個字元, 而微軟就畫蛇添足 硬要用兩個字元 '\r' 然後 '\n' . 所以其他系統上的文字檔, 放到微軟系統上, 所有換行字元都格式不對了.  


notepad 沒處理這情況, 所以所有換行都亂七八糟.  

1412280531dd2b48f17f46bbdf.jpg


而 wordpad 會處理了換行的格式問題.  用 wordpad 打開相同檔案的話, 結果會是這樣的...

asdf.jpg


另外, 你也可以直接以 ReplicatorG 打開 start.gcode 和 end.gcode 去做修改, 也可以避免換行格式問題的.

TOP

回覆 191# ma_hty

因為舊時啲電腦用wordpad開得好慢,所以我一路用開notepad貪佢快,
唔知用notepad會亂行,我仲以為佢特登添!睇到我眼都花!
多謝師兄提醒!
等我改改嗰post先!

TOP

回覆  ma_hty

因為舊時啲電腦用wordpad開得好慢,所以我一路用開notepad貪佢快,
唔知用notepad會亂行, ...
絕對好奇 發表於 2014-12-28 17:15



    用Notepad++,我寫program最鈡意用佢

TOP

回覆 193# Offer

多謝版主師兄介紹,已安裝試用中,
初步睇,唔錯!仲show埋行數出嚟添!

post已update!

TOP

今日有嘢做,寫住少少先!

post 已 update!

TOP

好奇ching,想問妳買支絲桿是否需要收加工费,我上淘寶見要收加上费,唔知要点加工,是否買左联軸器就唔使加工呢

TOP

本帖最後由 dtom 於 2014-12-30 16:35 編輯
好奇ching,想問妳買支絲桿是否需要收加工费,我上淘寶見要收加上费,唔知要点加工,是否買左联軸器就唔使加 ...
nicolas_tim 發表於 2014-12-30 13:05



要對返你個聯軸器既尺寸
步進支軸直徑5mm, 所以聯軸器一邊一定要5mm,
另一邊就睇返支絲桿幾粗 , 一般係6mm 或 8mm
如果聯軸器另一邊搵唔到啱絲桿既尺寸, 就由絲桿就返, 咁就要加工,费用通常都係10蚊人仔左右

TOP

回覆 196# nicolas_tim


回覆 197# dtom

其實我都唔知乜嘢係加工費,不過dtom師兄已經答咗,
我條滾珠絲杆係12mm粗,但連接位係10mm,要留意佢規格有寫,
我個联軸器係一邊5mm一邊10mm,可能佢有呢個size無收加工費。

TOP

post己update!

TOP

post己update!

TOP