提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你可以post啲相條url出嚟睇下,可能係HTTPS 問題。

甩底原因通常係唔夠熱或者bed leveling有問題, 如果 ...
t9097 發表於 2020-4-14 18:14


我呢次改左平台附著, 邊緣, 好明顯改善左
https://imgur.com/VWmCjDC

應該係ABS 收縮問題, 最底果層縮左, 熱床都痴唔住

TOP

我諗要印 ABS 要有個罩笠住,除咗 ABS有味之外空氣嘅溫度都好重要,尤其近排天氣凍就更加難攪

早排試印應該易印少少嘅 ASA 都玩咗我幾次先印到

TOP

本帖最後由 Yucie 於 2020-4-15 01:31 編輯
我諗要印 ABS 要有個罩笠住,除咗 ABS有味之外空氣嘅溫度都好重要,尤其近排天氣凍就更加難攪

早排試印應 ...
kwongk 發表於 2020-4-14 19:31


印左90%, 今次又係鬆左出來 OTL
不過件件都仲可以羅來用, 唉

現在試打另一個, 今次用平台附著 -> 木筏
我睇左幾個網站都講用木筏打印ABS, 睇來之前用外圍成功印件只好講好幸運.......

今次鬆開原因,我估係D 料JAM 頭? 或者個HEAD 熱過頭?
20200414_215353-1.jpg
圈左既部份黑左, 我估係D 料JAM 死係果度拉件件走所以鬆左.
ABS 料打印唔係咁好玩

第二次打印, 一樣高度, 90% 一樣死法. 唔知係唔係我SET 個噴頭熱過頭, 去到90% 果度就燒黑左, D 料卡死果個位, 然後就鬆件.........
20200415_012045.jpg
20200415_012106.jpg
20200415_012128.jpg

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你嘅問題可能自己印個Temperature Tower 同bed level test已經有答案。
t9097 發表於 2020-4-15 10:19


其實.... 我買左3D PRINTER 3日, 好多野都唔識
今日開始睇咩野係TEMPERATURE TOWER, 先知道每次買既料, SET 既溫度都未必係一樣
所以要做TEMPERATURE TOWER TEST, 而家先知係咩.
謝謝

今早我沒一沒個頭, 而家可以完全成功打印個MODEL
我估琴日個頭四周圍有D 野係度, 所以打印唔成功........

想問一問, 你地打印件時, 當一件打印好, 脫左一第一件.
清左熱床, 然後係唔係即刻印第2 件, 又或者要等到部機完全COOL DOWN 先印第2 件?
好多野我都唔識, 請必見怪

TOP

本帖最後由 Yucie 於 2020-4-16 08:24 編輯

想問一下大家, ABS 既TEMPERATURE TOWER 我見到245度打印出來唔錯.
question1.jpg
我選245 度有無選錯

另外關於打印件方向, 琴晚打印, 一早起身, 見到見件下面, 右邊縮左水.........
question2.jpg
現在打印方向
question3.jpg
如果改成咁既方向打印會唔會好D
question4.jpg

現在打印設定
ABS 料
頭245 度
速度50MM
層厚0.2
壁厚3MM
熱床100度

question5.jpg (77.43 KB)

question5.jpg

TOP

本帖最後由 alancck 於 2020-4-16 08:47 編輯

abs 要保溫,開熱床...噴頭風扇盡量唔好吹到件野...

TOP

本帖最後由 Yucie 於 2020-4-16 22:16 編輯
abs 要保溫,開熱床...噴頭風扇盡量唔好吹到件野...
alancck 發表於 2020-4-16 08:32


熱床開住100度, 個頭無開風扇, 打印結果都係縮
想問ABS 係唔係唔識合打印咁大件件, 或者我用層數0.3 MM 打印錯誤?

stand.jpg

或者我應該用呢個方向打印先正確?



另外我用左ABS 做吊輪, 唔知頂到幾耐
後來, 我爸叫我用尼龍料打印, 唔知會我用尼龍料打印唔會差好多
我之前睇SPEC 好似尼龍無ABS 咁硬. 唔知用來做吊輪會唔會左好多

bath1.jpg

TOP

樓主有冇搵嘢笠住部機嚟印?

空氣溫度低,件嘢印到咁上下高,中間就會涼過頂部新印嘅部份同埋底部近熱床嘅部份,降溫收縮個結果就係扯甩你件嘢

尼龍一樣會縮,你唔去控制佢就一樣會甩

TOP