回覆 180# noa_izumi


      如果有taobao link 做reference 就very good 啦

TOP

本帖最後由 mming1106 於 2015-4-21 22:16 編輯

28x32摩打到手,軸直徑3mm長12.5mm
原以為軸直徑5mm,所以同歩輪買了內孔5mm的....又要做手作仔.....
20150421_192220_調整大小.jpg

TOP

28x32摩打到手,軸直徑3mm長12.5mm
原以為軸直徑5mm,所以同歩輪買了內孔5mm的....又要做手作仔.....
...
mming1106 發表於 2015-4-21 22:12



    明哥做前峰菜鳥們省了不少路

TOP

本帖最後由 fred2088 於 2015-4-21 23:57 編輯

回覆 182# mming1106


    BOM 的 " 27.聯軸器 3mm轉5mm        ---1"

是5mm 轉 3mm的...
現在是3mm=>3mm , 那你不用轉 Lo ?!

樓主正在 改設計用 35 步進, 便會平好多 ...

TOP

本帖最後由 yik_cheung 於 2015-4-22 00:15 編輯
回覆  mming1106


    BOM 的 " 27.聯軸器 3mm轉5mm        ---1"

是5mm 轉 3mm的...
現在是3mm=>3mm , ...
fred2088 發表於 2015-4-21 23:51


但是MXL 16T 同步輪多數都是內孔是5mm ,最少內孔也只是4mm, 沒有3mm那麼細,    雖然不用聯軸器 3mm轉5mm,  聯軸器始終要用不過只是改成3mm去3mm. .

TOP

本帖最後由 mming1106 於 2015-4-22 00:22 編輯

回覆 183# Offer
但我係九衝式砌,可能有不少DIY部份

回覆 184# fred2088
聯軸器我會自制,我Z軸用M5絲杆

回覆 185# yik_cheung
我到時會車套筒用

TOP

回覆 185# yik_cheung

可以不用 MXL 16T 嗎 ? 改回用 2GT ?

有何分別 ? ... Sorry 唔係好識 ....

TOP

回覆 187# fred2088


    我都唔係好識。 我淨係知GT2係公制 和 MXL係英制 咋

TOP

明哥做前峰菜鳥們省了不少路
Offer 發表於 2015-4-21 22:44



但係明哥太勁了, 好多野可以自己 DIY......
我呢隻小菜鳥, 只係識照單執藥.  最好有埋現成既藥包, 買番去自己煲下就得.
叫我改呢樣改果樣, 真係唔掂.

TOP

本帖最後由 mming1106 於 2015-4-22 10:56 編輯

其實我都想用GT2,6mm帶要修改設計
我又不想改動太多,到時係marlin改就得
樓主個marlin好似已改埋,但裝LCD好似用唔到
下載左個i3既就用到,但要改過哂d數
2GT_profille-720x500_0.jpg
mxl.gif

TOP