不過..12/16軸我岩岩諗到個設計圖..不過..唔知師兄你個3DP 夠唔夠大

(4軸做底) ...
benng1hk 發表於 2014-8-3 22:54

唔得,我岩岩印呢部都已經因為太長而要自己改圖分兩件印,因而重左,我都驚會影響飛行。

TOP

唔得,我岩岩印呢部都已經因為太長而要自己改圖分兩件印,因而重左,我都驚會影響飛行。 ...
brianyzf 發表於 2014-8-3 23:03



    加入旬..唔知會唔會飛飛下跌咁樣

TOP

本帖最後由 dtom 於 2014-8-4 13:53 編輯

哈~ 終於拖多幾個落海~
brian 有無 multiwii 既經驗?
我差 GPS 不通...
駁電腦用 u-center 搵到衛星, GPS lock 3D 都無問題
但似乎傳唔到 I2C 度
度度都話 I2C 收到會 3 連閃, 我剩係1下長著再閃
有片睇  有人知道咩問題嗎

PID 都唔易搵到最好既數字
可能係摩打震動影響 MWC sensor,
睇過片可以逐個摩打貼膠紙減少震動
雖然已經印左件加減震球既件升起 MWC
但 MultiWiiConf 下面條 bar set 10 倍時既震動仍然好大
我試過 config.h enable DYNBALANCE,
但只係一個摩打轉, 無得控制開關同轉速, 所以試唔到

而且呢排落街又無可能無風
雖然用晒自平定高定向係可以"大約"係一個位定住(藍球框咁高)
但會一直上下左右前後修正
上下仲超過2米... 已經加左海棉

TOP

本帖最後由 dtom 於 2014-8-4 08:30 編輯

回覆 169# gorto

換個 IPEX转SMA母头 再接平板天線有無改善?
但大部份平板天線都係 5.8G
有尐標 2.4G 既都唔知信唔信得過
如果手機/電腦可以 check 到訊號強度就好

短期內都唔會飛超過一個足球場, 試唔到有乜影響
上次炸雞好在有鐵網檔住, 唔係飛出去傷到人/車就大單

GPS 又未攪到, 無得試 RTH, 唔敢飛得遠,
FAILSAFE 都未試過唔知效果....

TOP

本帖最後由 brianyzf 於 2014-8-4 09:37 編輯
哈~ 終於拖多幾個落海~     
brian 有無 multiwii 既經驗?
我差 GPS 不通...
...
dtom 發表於 2014-8-4 08:16


我緊係無經驗啦,都係多得你個POST攪到我中左4軸毒.....

飛控好多都話要做避震,你見我黑色果部細四軸都有加避震膠,尋晚係屋企巳經可以控到係廳度飛,但係QQ飛控只有自穩,無氣壓計做定高,我個雞控又乜功能都無,想定住同一高度都難。

另一部打印機四軸會用MWC,今日會收到摩打電變同藍芽,就可以試下SET PID。

兩部細機都唔會裝GPS,因為唔會飛得遠,而且都買左一部大機有齊GPS,所有FPV要用既野都買齊,等放假去遠啲既地方試機就可以玩航拍。

TOP

大機即係六/八軸 ?
見到有唔少摺機架真係幾吸引
但玩到咁大部用 MWC 又好似頭細身大咁
睇 youtube 飛到 85分鐘 , FPV 都飛到 45分鐘, 連有風都咁定 真係流晒鼻血

TOP

本帖最後由 brianyzf 於 2014-8-4 12:36 編輯
大機即係六/八軸  ?
見到有唔少摺機架真係幾吸引
但玩到咁大部用 MWC 又好似頭細身大咁
睇 youtube ...
dtom 發表於 2014-8-4 09:55


唔係,大機既意思即係你依家果種級別,RTF版本,無乜野要砌所以唔夠過引。

撞鬼,買電變時唔記得留意12a同20a既重量,收到時先醒起重成10g一個,希望無影響啦。

TOP

TOP

用唔同增益天線唔會有食唔食得住嘅問題。以我地用開嘅天線嚟講,無線電嘅幅射範圍係一個 donut,即係一個 ...
gorto 發表於 2014-8-3 22:53



    喔...
因為我用ROUTER 既理論去睇...
多謝師兄指教

TOP

本帖最後由 dtom 於 2014-8-4 22:38 編輯

今晚去試下支天線,
甩天線放地下, 老婆睇住有無反應, 插天線大約去到300尺就控制唔到部機,
係控制範圍內甩天線(係斷果個位), 結果當然係控制唔到
起碼證明天線係正常用到, 換支磨菇天線係無反應, 應該因為支天線只係 support 5.8G
之後再試唔插天線, 走到30尺都仲有反應

然後想繼續 tune 下 PID, 點知意外又出現...
飛左無耐就BB叫, 落左地諗住行去換電, 點知放低個控起身, 部機就直升上天....
原來條掛頸線拉起左個油門.... 唔記得鎖返部機!!!!!!!!!!!!!!!!!
然後拎起個控諗住落返地
我估已經飛到7樓高, 幾乎見唔到部機, 油門降到30%
到見到機果時發覺落得太快, 加返油去80%, 到地面7尺左右有風吹... 部機迎面片埋黎!
本能反應當然係閃, 結果部機撞左埋凳... 變成咁...
屍骸.jpg

睇清左尐
睇清左尐.jpg

斷左呢隻落腳, 2支肩 同埋機身2塊板
只係斷左呢隻腳.jpg

但舊電就重傷... 係咪唔用得呢... 唔敢叉佢...
電都彎埋.jpg
電重傷.jpg

返到屋企插另一舊電試下, 除左4塊葉, 其他電子野完全無事

事後仲驚緊... 好在無人係附近, 風都只係吹向我果邊, 如果片到人就大單.............
依家諗返, 應該油門50% 開自穩同定高, 再拉低油門等佢慢慢降落(但舊電已經叫緊救命..唔知頂到幾耐...)
事出突然, 無諗咁多

TOP