回覆 158# jack2011lui

入得呢版嘅師兄,個個都有心理準備,
玩3D Printer就係自找麻煩,少啲恆心都唔掂,
唔知師兄有無興趣挑戰下自己呢?

TOP

回覆 161# 絕對好奇


    我仲係學生哥黎~對呢D既認識好小,不過鐘意睇咁多位師兄既DIY野~原來好多野其實都可以自己整,好勁!!

TOP

回覆  dtom

師兄唔洗咁心急,啲相當然唔只咁少,不過隻大豬仲未算完成,
攪掂哂之後我會重寫主頁,到時大 ...
絕對好奇 發表於 2014-10-11 03:58



又個幾月喇喎
師兄快尐找數

TOP

回覆 163# dtom

大豬早已完成,可惜適逢家母.........
小弟現在有孝在身,暫時唔可以與師兄分享成功嘅喜悅!
請師兄見諒!

TOP

節哀順變

TOP

回覆 165# ghost2377

師兄有心,有心!

TOP

家事已完!但係小弟心情沈重,所以遲遲未update,
多得benng1hk師兄嘅問侯,又肯山長水遠出嚟同小弟食飯吹水,
幫我走出傷痛,,加上打爆完COD,將啲情緒發洩咗,
所以.........................................
post已update!

ps:超哥唔好意思!要師兄等咗咁耐!

TOP

家事已完!但係小弟心情沈重,所以遲遲未update,
多得benng1hk師兄嘅問侯,又肯山長水遠出嚟同小弟食飯吹水 ...
絕對好奇 發表於 2014-12-18 07:59

當日我都介得唔好,係師兄高藝手工技先執得咁靚,工具我都算買得多,想整既野多,但手藝始終麻麻,要專心整件精品未成功過,就算果台laser機到今日拆散左都未tune好,要努力d先得

TOP

回覆 168# billlogin

當日我都介得唔好,係師兄
師兄太抬舉小弟嘞!辛苦咗你就真!
常言道:有志者,事竟成!肯試就係踏出成功嘅第一步!

就算果台laser機到今日拆散左都未tune好
其實我個friend對你部laser機都好有興趣,
師兄有問題可以whatapp佢,睇下佢幫唔幫到你。

TOP

post已update!

TOP