回覆 150# gorto


摩打尋日就買左, 可以換軸咁呢隻唔駛掉
搵到換軸教學, 希望唔係太難
http://www.rcmania.hk/article-1203-1.html

TOP

乜人都有, 外老就攪個4軸工具箱
https://www.youtube.com/watch?v=eibyRBcmLvc

2個人飛緊果時對話既動靜真係好攪笑

TOP

本帖最後由 dtom 於 2014-7-30 15:07 編輯

用 AL 後水平有少少唔定, 但仲係控制範圍內,
但上下就好難控制, 似乎要調 alt 的階段喇,
爬文發覺定高的PID調法似乎跟 pitch roll yaw 唔同
http://www.multiwii.com/wiki/index.php?title=Altitude_PID

然後要加點保護...
原文 (a black plastic tube glued on the pcb with some foam inside or anything else)
黑色飲管裡面加點海棉貼在PCB上
上網搵到既圖只係見到海棉...


然後又搵到條片, 佢部四軸超穩定, 都係MWC咋, 仲要是2012年就做到,
唔知佢除左定高外係咪一直在調 pitch 跟 roll, 但起碼 yaw 軸好穩定
https://www.youtube.com/watch?v=ia5bRUce74A
MWC 2.5 的氣壓計精度應該有半米, 想再好尐(上面條片)要改用ms5611氣壓計...

TOP

用 AL 後水平有少少唔定, 但仲係控制範圍內,
但上下就好難控制, 似乎要調 alt 的階段喇,
爬文發覺定高的P ...
dtom 發表於 2014-7-30 15:04

應該加海棉就可以了
睇開apm飛控 d資料都係加海棉就算

TOP

回覆 154# 星羽


唔知雙面膠紙夠吾夠力呢
APM  有盒所以無咁怕

TOP

本帖最後由 星羽 於 2014-7-30 17:19 編輯
回覆  星羽


唔知雙面膠紙夠吾夠力呢
APM  有盒所以無咁怕
dtom 發表於 2014-7-30 17:00

萬能膠好似好d吧
用雙面膠,飛飛下吹走左個海綿就...

TOP

回覆  星羽


唔知雙面膠紙夠吾夠力呢
APM  有盒所以無咁怕
dtom 發表於 2014-7-30 17:00



    師兄..幾時放機..我有興趣陪你放機

TOP

換埋隻摩打先
估計聽日(星期五)會收貨
我得 2 舊 2200mah 咋, 加埋都係飛到唔夠廿分鐘
除非你都係屯門友, 唔係都幾難夾喎
有興趣就 PM 你 whatsapp 比我喇

TOP

換埋隻摩打先
估計聽日(星期五)會收貨
我得 2 舊 2200mah 咋, 加埋都係飛到唔夠廿分鐘
除非你都係屯 ...
dtom 發表於 2014-7-31 07:47



    我係元朗友..好近姐..不過..唔好約太早..我起唔切身

TOP

今日終於換返摩打, 又再出街試飛
但係黑開有條路, 落街條天線好似鬆鬆地,諗住上實少少點知。。。
甩天線.jpg
天線.jpg

咁係咪要買過一支呢

TOP