(脫機打印演示)
...
Offer 發表於 2017/2/11 10:33


我見師兄咁有勁咁攪勻佢,嗰底怕唔怕會刮花㗎

TOP

我見師兄咁有勁咁攪勻佢,嗰底怕唔怕會刮花㗎
alancck 發表於 2017-2-11 13:39



    唔怕刮花

TOP



TOP

正式Started

TOP

請問Offer Ching, 我個朋友部光敏機, 有時會印到一d位 唔見左, 好奇怪, 請問有試過嗎? thanks

TOP

本帖最後由 Offer 於 2017-2-14 11:09 編輯
請問Offer Ching, 我個朋友部光敏機, 有時會印到一d位 唔見左, 好奇怪, 請問有試過嗎? thanks ...
geniuschris 發表於 2017-2-14 11:04


曝光時間不正確,沒適當支撑,光源不均,樹脂質量不好也會有影响的.有相片嗎?

TOP

回覆 146# Offer


https://drive.google.com/file/d/ ... 00/view?usp=sharing
上面有圖, 是龍骨的邊位出了問題,沒有成功 成形, 而其他位置都原整的

TOP

回覆 147# geniuschris


    https://drive.google.com/file/d/ ... lU/view?usp=sharing
以上加了 PLA 和 SLA 對照圖, 可明顯見到 用光固化的邊位不能成功成形

TOP

回覆  Offer



上面有圖, 是龍骨的邊位出了問題,沒有成功 成形, 而其他位置都原整的 ...
geniuschris 發表於 2017-2-14 11:13


有沒有原本的STL檔?

TOP

本帖最後由 geniuschris 於 2017-2-14 11:30 編輯

回覆 149# Offer


    http://www.thingiverse.com/thing:275091
是這個了~

我見佢部光固化機成品真係好靚, 但失敗率都高, 同一個STL有時會印唔到一d位,但PLA又印到, 有時太多Support又唔靚, 未控制到成品就已經用晒1KG resin, 希望多d人玩, 可以解決到問題。

TOP